En net kregen ze een konijnenoortje met vacht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ze kwam pas terug op commando nadat ze bij de hond was geweest en even gesnuffeld had, dat gaan we aan een lange lijn dus even goed oefenen. Gelukkig kennen wij de mensen en honden hier en was het geen probleem, maar dit wil ik niet nog een keer hebben.
Mooie foto weer!

cursebreaker schreef:Ohh wat wordt ze groooot! Puppy look is er echt af he haha. Knappe dameHoe is het verder bij jullie nu? Hier en daar wat mee gekregen, maar niet alles even goed.
Marlis schreef:Maak altijd op maandag een week foto maar zo druk, net gaan detacheren en opdracht voor twee maanden ver weg en erna paardjes etc. Dus elke x wel de honden lekker lopen en Ivy trainen maar foto's schoot erbij in. Dus net eindelijk haar 25 weken foto gemaakt haba.
[ [url=m/u3p6m9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6NEsEN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hopelijk dat de fysio dan snel weer kan helpen. En fijn dat driepootje wel weer wat happy en speels is. Elke goede dag maar lekker van genieten!
. 't is echt een nachtmerrie van me dat we een ongeluk krijgen en ze niet beschermd genoeg is.
996981 schreef:Heel mooie hond!![]()
Hoe vervoeren jullie je grote hond?
lijkt me het veiligst en meest praktisch. We hebben een baby die op de achterbank vervoerd wordt. De spullen die mee moeten maakt het een extra uitdaging.
.
). Altijd fijn om te zien hoe goed hij het doet met andere honden. Al is hij nogal fel in het spel (wat vooral de baasjes spannend vinden) - hij gaat wel meteen liggen als de andere hond aangeeft het niet meer leuk te vinden. Zijn re-call was ook heel fijn dus wij zijn helemaal blij. Beer was / is helemaal uitgeteld. Wil zeker nog eens terug naar dit gebied! 

) zit ik het meest met Beer in mijn hoofd.
).
xLaraaj schreef:Als het voor 3 jaar is zou ik beer zeker meenemen!!
Pff jij gaat echt mijn droom beleven
.