xDenies schreef:In plakjes en daarna in stukjes?
Beginnersfout!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:xDenies schreef:In plakjes en daarna in stukjes?
Beginnersfout!Als expert kan ik je vertellen dat je er meteen blokjes van moet snijden. Dus theoretisch dikkere plakken en dan vierkant.
RoosvanBlue schreef:Ik vind die rodi worsten ideaal
Zoe_97 schreef:ik koop iet van die worsten. Daeva had als jonge hond een heel gevoelige maag. Gekookte kipfilet, dan eventjes aanbakken in de pan met kippenkruiden. Vond ze heerlijk, de kruiden gaven het meer geur. Alle pups uit mijn klasje kwamen les er na met hetzelfde trainen
xDenies schreef:Edgard & Cooper heeft ook een kattenlijn hoor Cursebreaker
xDenies schreef:Ohnee dat was ook niet mijn bedoeling met het bericht. Maar niet iedereen is er op de hoogte van dat deze nu ook bestaatAl hoor ik er verschillende verhalen over en blijft die voor de hond een hogere acceptatie hebben.
Skippy01 schreef:Hebben jullie allemaal moeilijke honden voor wat betreft trainings-beloningen? Toby ging altijd gewoon mee trainen met brokjes of van die trainer-sized gedroogde kip/eend stukjes![]()
Lewis ook trouwens. En mijn vorige hond ook. (En mijn paard train ik ook gewoon met haar normale brokjes)
Of is dit voor een geur oppakken op enige afstand van de handler?
Zoe_97 schreef:Skippy01 schreef:Hebben jullie allemaal moeilijke honden voor wat betreft trainings-beloningen? Toby ging altijd gewoon mee trainen met brokjes of van die trainer-sized gedroogde kip/eend stukjes![]()
Lewis ook trouwens. En mijn vorige hond ook. (En mijn paard train ik ook gewoon met haar normale brokjes)
Of is dit voor een geur oppakken op enige afstand van de handler?
Hier geen moeilijke honden. Maar gewoon altijd op training toen ik begon geleerd. Altijd 3 soorten snoep in verschillende gradaties van sterkte meenemen