haha die kerststrik hier boven heel leuk

Ik weet niet of bokt hierin iets kan doen, lijkt mij niet eigenlijk daar het meeste contact via whatsap en facebook is verlopen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maanlicht schreef:Mario is vermist...![]()
Gistermiddag heb ik hem voor het laatst om half 12 gezien, toen ging hij naar buiten.
Dit weekend waren we bij een feestje waas we bleven slapen, dus om 5 uur een flinke bak voer neer gezet zodat hij genoeg zou hebben tot vanmorgen.
Toen kwamen we thuis, geen Mario. Terwijl hij juist altijd aan komt rennen als hij je hoort...
Eten was onaangeroerd.
Hij is er nu nog steeds niet en ik maak me echt zorgen. Hij is heel sociaal en is gek op aandacht dus is nooit zo lang weg. Ook eet hij altijd zijn bak leeg.
Baal echt heel erg. We zijn al doemscenario's aan het bedenken.
Maanlicht schreef:Mario is vermist...![]()
Gistermiddag heb ik hem voor het laatst om half 12 gezien, toen ging hij naar buiten.
Dit weekend waren we bij een feestje waas we bleven slapen, dus om 5 uur een flinke bak voer neer gezet zodat hij genoeg zou hebben tot vanmorgen.
Toen kwamen we thuis, geen Mario. Terwijl hij juist altijd aan komt rennen als hij je hoort...
Eten was onaangeroerd.
Hij is er nu nog steeds niet en ik maak me echt zorgen. Hij is heel sociaal en is gek op aandacht dus is nooit zo lang weg. Ook eet hij altijd zijn bak leeg.
Baal echt heel erg. We zijn al doemscenario's aan het bedenken.