Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)BarbaraNova schreef:zoek de 30x30x30 en de 30x30x45 van beide 2 mits de prijs redelijk is
Animal schreef:BarbaraNova schreef:zoek de 30x30x30 en de 30x30x45 van beide 2 mits de prijs redelijk is
Ik heb een aantal ongebruikte 30x30x30 staan. Vorig jaar zijn ze een maandje gebruikt voor een jonge zandboa en jonge gut. Eentje is in gebruik voor een jonge koningsslang, eentje is uitgeleend en heb er hier nog 2 op zolder staan. Zit volgens mij ook al een kleine warmtemat onder vastgeplakt. Die kan wel los, maar die kunnen evt ook mee.
Tot 10.30 uur ben ik bezig met gezondheidscontroles van de meegebrachte dieren. Ik denk dat wij er wel weer tot 16.00 uur zijn. Kan ze wel meenemen hoor
Ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben. Had toen 4 van die kleine terra's nodig voor nood en heb ze nieuw gekocht, maar ga die 2 zeker niet meer gebruiken. BarbaraNova schreef:T is wel heel erg stil hier....
Zijn jullie nog aan het hobbyen?
Ik ben gisteren natuurlijk nog even op Houten geweest en 3 spinnen er bij, heb me dus heel netjes gedragen hahaha
ze was al serieus aan het kwakkelen maar we dachten dat we haar er met medicatie doorgesleept hadden. Maar helaas..
ik lees het nu van je fretje.altijd verdrietig, zeker als het onverwachts is.

ik kan daar nog steeds moeilijk aan wennen al is het de normale levensloop. Je ziet ze meest stram en oud worden en dan langzaam wegglijden.