cinniz123 schreef:Nee indd de andere 2 vinden honden echt leuk en vooral de middelste die zou nog gaan liggen rollenbollen met ze maar ik leer hun ook altijd nooit zomaar aaien,altijd eerst vragen!
Werd een beetje kribbig omdat het echt niet altijd aan de kinderen ligt maar wellicht las ik het verkeerd.
Het ligt over het algemeen meer aan de ouders dan aan de kinderen zelf, dát sowieso al 
Wat er gezegd werd was volgens mij ook meer dat het gegil van kinderen irritant is. En dat is het natuurlijk ook. De kids die ik laatst mee had (vd buren) kunnen er ook wat van. Gelukkig vindt Toby kindergegil niet zo erg, maar het is natuurlijk hoog en hard geluid en het is wel aan de ouder/ begeleider om te zorgen dat kinderen niet in natuurgebied flink krijsen/ gillen/ schreeuwen. Daar had ik toen ook echt wel even mijn handen mee vol, toen ik de buurkinderen mee had, met het ' een soort van stil houden' van 3 kinderen die allemaal hoog in de energie zitten. (Nou ja, als ze vallen, mogen ze natuurlijk bést even krijsen haha, maar dat gillen om maar te kunnen gillen, tjah, dat is meer speeltuin gedrag dan natuurgebied gedrag en daar word ik ook wel gek van, en ik vind kinderen in essentie echt heel leuk
)