Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ZoZenn schreef:Ik bedoel dan ook die speciale tuigjes eh, niet de normale. Die crashtest was prima, had Kaus immers laatst gedeeld nog. Maar we hebben ook een gapfiller, soort stootkussen en gewoon een kort kliksysteem. Gaat hij nergens heen. Los gaat ie direct door de voorruit, dat moet je helemaal niet hebben. Zo'n bench kan nu toch niet, de maat die aj moet hebben, past niet in de kofferbak of met de banken plat.
Ja durr, tuurlijk moet je ze bench aanleren. Hij kan prima in de bench zitten, ook netjes slapen en ik gebruik 'm ook wel als hij z'n rust niet kan vinden, maar in de auto vind ik het niet ideaal. Ieder z'n eigen voorkeur.
Ianthe schreef:Niet iedereen kan zomaar een nieuwe auto kopen;) Sowieso wil ik zelf ook echt geen grote auto, mijn kleine bakkie vind ik prima. Heb de achterbank eruit en dat mag eigenlijk al niet. Met de keuring moet die er ook altijd weer in. Past vast wel een bench in met zo´n schuine kant, maar niet groot genoeg voor al mijn honden. Maar goed, het idee dat ze opgesloten zitten als er iets gebeurd en je er niet snel bij kan is ook niet zo´n fijn idee. Zo is er voor alles wel wat te verzinnen. Iemand die ik ken is over de kop geslagen met haar auto en haar honden konden doordat ze los zaten juist uit de auto komen. Ik moet dan wel een tuigje officieel, omdat dat hier verplicht is, maar dat doe ik op lange afstanden. Even kort hier in de buurt niet.
Ianthe schreef:Tsja nieuw, 2e hands is voor mij nieuwDe auto die ik nu heb, heb ik gekregen en zolang die het nog doet komt er geen nieuwe. Ik hoop op nog heel wat jaartjes met deze auto:D Die is uit 2009 volgens mij.