Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hoop dat je veel blijft delen van haar, ze heeft in ieder geval een heel goed huisje gevonden zo te zien.
uiteindelijk werd het zo laat dat ik ze met een handdoek heb gepakt. Ze zijn (vooral Tommy) nog een beetje boos op me en voel me heel schuldig. Vooral omdat Tommy voor het eerst vroeg om kriebels bij mij. Hij liet zijn nekje zien maar als hij het zat was begon hij ook wel weer te blazen en vervolgens weer terug te komen voor meer kriebels
En 30 minuten later moest ik hem met een handdoek pesten
dus ik denk dat de komende weken er even geen kriebels zijn maar goed, was voor een goed doel. 
dus moet even wat gaan naaien.. zodat hij open en dicht kan. Want in bad met een sok aan is natuurlijk geen goed idee.
Ik ben er ook heel erg op bedacht want edelpapegaaien staan er om bekend dat ze heel stressgevoelig zijn en erg snel kunnen gaan plukken. Nou plukt Mango (nog) niet, maar ik laat hem ook niet met losgekomen veren spelen tijdens het ruien etc. Ik wil niet dat hij de associatie legt van: "oh, dat is best leuk!" als je begrijpt wat ik bedoel
Dat is misschien meer vanuit mezelf gedacht als dat het daar daadwerkelijk iets mee te maken kan hebben.
Heb je nog iets van de vorige eigenaren gehoord? Informeren ze nog naar haar?
Hoop voor je dat dat plukken straks ook wat minder word!
Hij is nu bijna 2 weekjes bij mij. Hij stapt al makkelijk mijn vinger/hand op en als ik voer op mijn hand leg eet hij er ook makkelijk vanaf. Als ik tegen hem praat begint hij al heerlijk terug te fluiten
Hij heeft 1x in het badje gezeten en wist niet hoe snel hij er weer uit moest zijn
Hij heeft nu nog een voerbakje op de grond staan, maar heeft nu ook de bakjes aan de zijkant van de kooi gevonden en daar eet hij nu eerder uit. Zijn grit blokje begint hij ook af en toe wat vanaf te halen 

. Onze kat is ook altijd een uur boos als ze naar de dierenarts is geweest, gelukkig komt dat altijd weer goed.
Maar ze zijn het straks wel weer vergeten! En wat lekkers helpt ook altijd goed
Alweer 6 jaar oud. Wat vliegt de tijd!
Ben erg benieuwd hoe hij alles verder gaat op pakken. Schommeltje is ook al minder spannend, hij durft erop alleen eraf is nog een dingetje
(Mango) Ik heb hem nu met kooi en al buiten gezet.
Het is dat ik al valken heb en ze niet goed samen gaan
Wel fijn dat hij vandaag naar buiten toe kon, einde van de week is het wel echt super warm.