Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Die cds vallen hier in het niet bij de bommen die ze afvuren. Hier net wat vuurwerk maar sliep ze door. Hopelijk zijn de buren weg vorig jaar waren ze met vrienden hier naast en staken ze 1000 klappers af.
Delphi schreef:Zonnetje81 schreef:Die cds vallen hier in het niet bij de bommen die ze afvuren. Hier net wat vuurwerk maar sliep ze door. Hopelijk zijn de buren weg vorig jaar waren ze met vrienden hier naast en staken ze 1000 klappers af.
Oh jeetje dat is heftig!! Hier het geluk dat de CD's 10x heftiger zijn dan het geknal dat je hier hoort (bijna niet dus).
Ik vind siervuurwerk wel mooi, maar dat geknal echt verschrikkelijk. Van mij mogen ze vuurwerk verbieden en op een paar plaatsen een mooie vuurwerkshow verzorgen.
Wow Kiwitje, dat vind ik echt asociaal! Gelukkig is hij er niet van geschrokken, maar wat mankeer je om zoiets te doen. Ieder jaar ook die dieren die slachtoffer zijn ... afschuwelijk.
Nagini schreef:Oh mooi zeg Kiwiwitje.
@Zonnetje, ik zou haar gewoon in de bench laten. Je bent maar een avond weg toch?