Tarzan en Lilo waren makkelijk , Lilo nog wat bang Tarzan had geen idee wat hij met dat kleine ding aanmoest
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb de dames in zo’n erge paniek gezien en je hoort gewoon het hartje zo hard slaan..ZO veel stress. Niet gezond en ook niet nodig. Helaas geen andere opties hier om ze naartoe te brengen ook al wou ik dat het anders was. Heb er echt slapeloze nachten van.. Wil zo graag het beste voor ze allemaal...
Ik waardeer het advies van iedereen heel erg, maar ze gaan morgen terug 

. Alleen sproeit ie niet meer, maar hij is nog steeds even hyper.
verminder je ook kansen op baarmoederhalskanker e.d.
dus morgen neem ik ze mee naar m’n werk. Hopelijk accepteert de groep ze makkelijk. In ieder geval veel ruimte hier. Beauty26 schreef:Was ik weer, het is erg druk en hectisch momenteel! Hoe gaat het met alle konijnen? Ik las iets over koppelen wat niet helemaal volgens plan verloopt? Ik heb hier ook niet veel ervaring in heb nog maar 2x hoeven koppelen en dat ging vrij soepel gelukkig ...
Met onze konijnen gaat t goed, soms twijfel ik wel of ze nou wel of niet samen kunnen, want soms vliegen ze als 2 idioten achter elkaar aan en denk ik.. is dit nou normaal? Ik zie geen gaten vliegen, wondjes of weet ik het... Ze eten samen, liggen ook wel ontspannen,zie foto... Maar dat vliegen begint vaak als ik bij het 'hok' kom..
[ [url=m/kIzh7N.jpg]Afbeelding[/url] ]