'Helaas' zijn Kerst en Nynke mijn laatste konijnen ,ik verlies interesse en dat vind ik niet eerlijk tegenover het dier. Nu staan ze in huis en krijgen ze de aandacht die ze normaal niet krijgen
Zolang ze elkaar hebben maakt het toch niet uit? Ik heb het vaak ook heel druk maarja, ze hebben elkaar.
Gaat steeds beter hier. Zo zie je maar, je hebt niet perse een opvang nodig om een goede match te hebben en om goed te koppelen... heb ik het karakter toch goed ingeschat, en ik ken mijn eigen konijnen natuurlijk ook
Heb van mijn buurmeisje gehoord dat Vlekje nog dikker is geworden en dat ze trappetjes lopen nu lastig vind, gelukkig heeft ze een hele grote ruimte boven, wij kunnen zo ons hok afsluiten tussen 2 delen dus beneden en boven. dan zit ze maar even boven als het echt niet meer gaat.. Arm beestje
Jep, ze word zeker goed in de gaten gehouden! Ze controleren (uit opdracht van mij) nu vaker want ik maak me toch wel zorgen, ik moet me toch wel op het ergste voorbereiden maarja het is zoals het is. Hoop ook niet dat t kleintjes zijn, maar het is ook echt alleen dr onderbuik, op het ruggetje en dr voorkant is ze wel gewoon goed op gewicht, ze heeft alleen een kraagje maar die heeft ze al heel lang. Zelfs toen ze wat te dik was zei de dierenarts dat het een heel gezond konijn was, ik hoop echt geen kleintjes, ze zit wel nu al alleen, krijgt ook extra stro in dr hok omdat we dat normaal wat matigden (ze ging het gewoon opeten na een tijdje vandaar) dus we wachten af.. Snuffel maakte wel altijd nestjes, maar ik heb Vlekje dit eigenlijk nog nooit zien dus ik wacht af
Lady24
Geplaatst: 12-08-16 16:22
Die van mij krijgen ook niet veel aandacht hoor. Ze hebben elkaar en ik heb toch niet het idee dat ze het erg vinden. Alleen diva kan van aandacht genieten, muis en dotje boeit het niet zo veel.
Ik ben heel benieuwd of vlekje kleintjes krijgt, en zo ja duim ik dat alles goed gaat komen!
Fijn Eowyn ! , zeker niet kijk naar de dieren (al heb ik wel een koppeling van een maand gehad , die zijn nog steeds niet echt beste vrienden)
Starza
Geplaatst: 12-08-16 16:49
Rebecca schreef:
Fijn Eowyn ! , zeker niet kijk naar de dieren (al heb ik wel een koppeling van een maand gehad , die zijn nog steeds niet echt beste vrienden)
Achja, hoeft ook niet, zolang ze elkaar maar niet uitmoorden
Kiekeboefje
Geplaatst: 12-08-16 22:00
De papa van mijn vrouwtje zei dat ik naar mijn plasjes stonk dus werd het tijd voor een bad.. Bah.. Een bad.. En ik had er natuurlijk weer het meeste werk van he! Bad is echt gemeen! Nu ben ik net een poedel!
Net m'n konijn in zijn hok gezet voor de nacht maar kon eerst op slakkenjacht.. gadver wat zaten er veel en smerig dat ik ze vind.. iemand tips? Heb al twee bakjes met bier naast de ren gezet waar ze in gaan maar niet elke slak trapt daar in
Zoo lastig , ik zoek ook een gouden tip voor slakken maar dan voor bij mijn ouders
Kerst lijkt echt minder te worden , hij voelt momenteel warm en in de reismand leek hij om te vallen. Uit de reismand gehaald maar nog niet echt beweging niet gezien , hoop dat ik het verkeerd zag maar ik zie langzaam de glans uit zijn oogjes gaan en hij begint het voor mijn gevoel wat op te geven
Nee in principe zijn de maden eruit en is hij bespoten , alleen mede zijn leeftijd en zijn staat voor de maden maken het dat hij ergens op is . Dan nog zijn poep , gisteren ook al te rommelen . Hij zit nu maar wat , hooi raakt hij niet aan . Als hij het vannacht niet opgeeft bel ik morgen direct de DA weer , het gaat alleen maar slechter en slechter
Eoweyn_x
Geplaatst: 12-08-16 23:03
Jeetje wat vreselijk rot dat is inderdaad al oud..
Hoezo, ik mag er niet achter?
Laatst bijgewerkt door Eoweyn_x op 12-08-16 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Bah balen Rebecca, dat het slechter gaat.. ik duim voor je!
Eoweyn wat heb je toch leuke nijntjes
Mijn vorige konijn moest ook in bad. Maar dat kwam doordat ze aangekoekte poep aan dr kont had wat los geweekt moest worden. Dametje was al oud en kon de blinde darm keutels niet meer goed eten dus bleef allemaal plakken..