Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kanjerroos schreef:Leuk Nala, jullie eerste rondje! Ziet eruit alsof hij het wel naar z’n zin heeft! Wat betreft tuig moet ik Kim wel gelijk geven, het ziet er echt veel te krap uit. Op de foto’s al maar ook nu vind ik dat je het toch wel goed ziet. Als je hond gaat trekken wordt ie met een te klein tuig letterlijk ingesnoerd. Niet fijn lijkt mij en komt z’n plezier ook niet ten goede!
Wij hebben zoiets tofs gedaan het weekend! Zijn met Marlo naar de hoge venen geweest en hebben daar langlauf ski’s gehuurd. Ik had Marlo z’n trektuig omgedaan en hij mocht mij dus ook kleine stukjes voorttrekken door de sneeuw, hij vond het fantastisch! Echt een Bucket list ding om met hem te doen en ik ben zo trots op hoe hij altijd vol enthousiasme en overgave mee doet met alle gekke dingen die ik bedenk te gaan doe
Dus ik wilde het alternatief doen met een slee, maar ook die was spoorloos.
Dus ik denk dat ik binnenkort een keertje toch zo'n kunststoffen slee ga bestellen om rond te rommelen áls er nog eens sneeuw komt.
Nala schreef:Nieuw tuig dus, okay![]()
Wie kan mij helpen met het beste tuig uitzoeken?
Nala schreef:Nieuw tuig dus, okay![]()
Wie kan mij helpen met het beste tuig uitzoeken?
die is van het merk Trop dogs sportswear.
. Het oude model Freemotion werkte voor Arya ook al goed wel. In de regel passen veel tuigen wel goed met passen vaak, maar uiteindelijk merk je pas met gebruik of het echt goed werkt voor je hond of niet.
Dat is echt ultiem lol hebben samen!
Qua pasvorm kreeg ik hem niet goed (ik heb de mijne daarom op Vinted staan).
Dus ik wilde het alternatief doen met een slee, maar ook die was spoorloos.
Dus ik denk dat ik binnenkort een keertje toch zo'n kunststoffen slee ga bestellen om rond te rommelen áls er nog eens sneeuw komt.
[/quote]
. Ik had Ook nog 10e cadeaubon in m’n account staan namelijk, dus ik heb wel eindelijk de korte bungee lijn welke ik al zolang wilde, van NS, in de kleur Teal in combinatie met de 10% korting welke er nog op zat. En hij is echt gaaf; ik ben helemaal gelukkig hahaha. Nu nog even fysiek op een punt komen dat ik het hopelijk kan gaan testen. Ooit…

Denk dat hij daar echt het meeste baat bij heeft - je zou de Non-Stop Freemotion nog kunnen overwegen ivm de aanpasbaarheid ervan, mocht je toch een ’standaard’ tuig eens willen passen. Ik durf alleen niet zo goed te zeggen wie en waar wat betreft op maat gemaakte tuigen, want daar ben ik minder in thuis maar zeker weten dat er meerdere hier in het topic daar tips voor hebben nog want dat is wel al eens gedeeld hier en daar
. Succes met het zoeken naar een nieuw tuig en tot dan nog veel plezier met lekker al wat doen