Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_KiMbErLeY_ schreef:Gigixponys schreef:Leuke paasfoto's! Je twijfelt tussen uk en dikke? Of beide houden haha?
Heeft Smoothie nu een blauw oogje?
Vriendin neemt Smoothie en een mannetje... we vinden beide uk en dikke leuk, dus we kijken even hoe ze uitgroeien de komende maand en maken dan de keus![]()
Denk dat het door de lichtval komt, ze heeft wel wat lichtere bruine ogen als de zon erop schijnt dan de rest.
Vandaag zijn de nieuwe baasjes van Sientje en Puck op bezoek geweest, ze waren helemaal verliefd en de bunnies gedroegen zich voooorbeeldig
Ik snap dat je konijnen hun hok niet uitkomen
Caro, leukkk! Heb je ook fotos van de koppels?
Jeika, heftig hoor!
HorseTimeXL schreef:Hoi lieve bokkers, ik vroeg mij af of jullie tips hadden. Ik merkte denk 4 weken terug dat mijn konijn Tuk anders ging doen. Hij had altijd z'n vaste plek in de vensterbank en opeens deed hij dat niet meer, sprong ook een keer naast de bank en leek een wat scheef hoofdje te hebben als hij at. Ik had ook het idee dat hij pijn had en niet fit voelde. Ik had sterk het idee dat hij last van z'n oor heeft. Want het ene oor daar voel ik oorsmeer en hij nieste erg veel. Toch besloten om naar de DA te gaan. Daar kreeg hij 2 keer een antibiotica spuit en er werd geconstateerd dat hij haken had. Deze uiteraard wezen bijvijlen en dat is nu 2 weken terug.
Nu merk ik wederom dat hij niet opknapt. Eet wel beter, maar soms is hij zo in zichzelf gekeerd en als ik hem kriebel laat hij z'n hoofd scheef hangen (alleen dan en met eten). Als ik bij z'n linker oor zit vind hij dit niet fijn en merk dat hij ook wat afwezig is. Morgen heb ik weer een afspraak bij de DA om hem te laten checken. Hebben jullie misschien tips waar ik naar kan vragen. Sowieso is het niesen niet minder geworden en heeft hij een natte neus en z'n oor wil ik toch laten nakijken.
Alvast enorm bedankt!
HorseTimeXL schreef:Hoi lieve bokkers, ik vroeg mij af of jullie tips hadden. Ik merkte denk 4 weken terug dat mijn konijn Tuk anders ging doen. Hij had altijd z'n vaste plek in de vensterbank en opeens deed hij dat niet meer, sprong ook een keer naast de bank en leek een wat scheef hoofdje te hebben als hij at. Ik had ook het idee dat hij pijn had en niet fit voelde. Ik had sterk het idee dat hij last van z'n oor heeft. Want het ene oor daar voel ik oorsmeer en hij nieste erg veel. Toch besloten om naar de DA te gaan. Daar kreeg hij 2 keer een antibiotica spuit en er werd geconstateerd dat hij haken had. Deze uiteraard wezen bijvijlen en dat is nu 2 weken terug.
Nu merk ik wederom dat hij niet opknapt. Eet wel beter, maar soms is hij zo in zichzelf gekeerd en als ik hem kriebel laat hij z'n hoofd scheef hangen (alleen dan en met eten). Als ik bij z'n linker oor zit vind hij dit niet fijn en merk dat hij ook wat afwezig is. Morgen heb ik weer een afspraak bij de DA om hem te laten checken. Hebben jullie misschien tips waar ik naar kan vragen. Sowieso is het niesen niet minder geworden en heeft hij een natte neus en z'n oor wil ik toch laten nakijken.
Alvast enorm bedankt!
xXutopiaXx schreef:Welkom Gianti!Wat voor konijnen ga je overnemen?
Jenny21 schreef:Gianti schreef:Mag ik hier komen meekletsen?neem binnenkort 3 konijnen van iemand over
dus nu alles aan het regelen
Oeh leuk! Ik ben jaloers!
Wat voor hok heb je? Zoek ideetjes!
Alvast enorm bedankt!
jeetje77 schreef:Zo Nappie weer thuis. Met Rosie. En wat is een dwergkonijn klein. Wij hebben hier in huis een standaard procedure, meten is weten. Die hop beide omstebeurten op de weegschaal.
[ [url=m/0E7YG2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nappie, mooi op gewicht gebleven.
[ [url=m/r65Q8D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rosie, beginwaarde 1,25 kg.
Verder mooi het hok, de ren en het afgezette stuk terras aan het inspecteren.
jeetje77 schreef:Wij hebben al jaren 1 deel van zo'n blauwe zandbakschelp staan. Dat werkt prima. Moet er heel af ent oe weer wat in terug scheppen. Overigens wel een paar gaten geboord in de onderkant, anders werd het een zwembad.