Puppy Erbij 2021

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 10:27

cursebreaker schreef:
Skippy
Dit was ergens tussen Simpelveld en Ubachsberg in, een kleine 15min rijden. Ik kan echt eindeloos van dit soort plekken en wandelingen doen hier. Ik ben alleen altijd heel slecht in routes lopen dus ik loop meestal zelf gemaakte rondjes op t zicht wat niet altijd handig is :') maar paaltjes volgen lukt me maar moeilijk pff.

Check! Voor jou een stukje naar het westen rijden en vanaf mijn oom zou dit een stukje naar het oosten zijn. Ga het proberen te onthouden! :j

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 10:39

Skippy01 schreef:
cursebreaker schreef:
Skippy
Dit was ergens tussen Simpelveld en Ubachsberg in, een kleine 15min rijden. Ik kan echt eindeloos van dit soort plekken en wandelingen doen hier. Ik ben alleen altijd heel slecht in routes lopen dus ik loop meestal zelf gemaakte rondjes op t zicht wat niet altijd handig is :') maar paaltjes volgen lukt me maar moeilijk pff.

Check! Voor jou een stukje naar het westen rijden en vanaf mijn oom zou dit een stukje naar het oosten zijn. Ga het proberen te onthouden! :j

Ja en anders gewoon even een berichtje doen tegen die tijd en dan geef ik je de locatie van m’n parkeer plek door bv. Die sla ik altijd op. Heb ook nog een site waarop je heel veel mooie routes kunt vinden en kunt filteren ook op afstand, plaats e.d.

Nala

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 12:00

Wat een leuke foto's komen er voorbij! Dat maakt het gemis wel een stukje dragelijker.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 12:04

@CB thanks, doe ik tegen die tijd! (Als we weer met iets meer mensen bij elkaar mogen komen dan wel -O-

@nala :(:)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 12:06

Nala schreef:
Wat een leuke foto's komen er voorbij! Dat maakt het gemis wel een stukje dragelijker.

Ondanks alles gefeliciteerd met je verjaardag! :*

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 12:09

Dankjewel!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-20 12:10

Nala schreef:
Dankjewel!

Gefeliciteerd!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 12:12

Gefeliciteerd Nala! En tegelijk een dikke knuffel voor jou :knuffel:

En gefeliciteerd Otje!

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 19:05

Hoi allemaal,

Ik had gehoopt me in 2020 nog te kunnen melden met een nieuwe aanwinst, maar ben bang dat het wat langer gaat duren :D

Ik ben al een paar maanden op zoek naar een Australische Herder pup van een betrouwbare fokker. Er is echt een ware run gaande volgens mij, want alle fokkers die ik opgezocht of benaderd heb zijn al volgeboekt t/m 2021.

Dus we blijven maar gewoon verder zoeken en geduld hebben.

De 'nieuwe' tweedehandse auto is wel alvast geschikt gemaakt voor een 2de hond :')

Afbeelding

En mijn Mechelse Herder Nova is vorige maand 3 jaar geworden Y)(^)

Afbeelding

Ik hoop dat ik me toch alvast mag aanmelden bij dit topic, dan kan ik vast gezellig met jullie meelezen.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 19:32

Op Aussies is helaas echt een run inderdaad. Maar welkom! :)F

Die oren op de eerste foto <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-20 19:58

CupCakes_ schreef:

Je moet eens weten hoe roodgloeiend mn telefoon staat in berichtjes of er nog pups zijn. Knettergek word je er van :')

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 20:04

daffene schreef:
Hoi allemaal,

Ik had gehoopt me in 2020 nog te kunnen melden met een nieuwe aanwinst, maar ben bang dat het wat langer gaat duren :D

Ik ben al een paar maanden op zoek naar een Australische Herder pup van een betrouwbare fokker. Er is echt een ware run gaande volgens mij, want alle fokkers die ik opgezocht of benaderd heb zijn al volgeboekt t/m 2021.

Dus we blijven maar gewoon verder zoeken en geduld hebben.

De 'nieuwe' tweedehandse auto is wel alvast geschikt gemaakt voor een 2de hond :')

[ [url=m/zRKc7V.jpg]Afbeelding[/url] ]

En mijn Mechelse Herder Nova is vorige maand 3 jaar geworden Y)(^)

[ [url=m/dkmVbl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik hoop dat ik me toch alvast mag aanmelden bij dit topic, dan kan ik vast gezellig met jullie meelezen.

Welkom! Ik heb je een pb gestuurd :)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 20:22

skippy
Kan me voorstellen dat je idd nu nog even wacht met hierheen komen ja. Maar je weet me idd te vinden als het nodig is hihi.

Nala
Wat een dubbele dag moet het zijn :( Al die ‘eerste keren’ zonder je lieverd zijn sowieso heel naar vind ik. Maar ook erna… het heeft z’n tijd nodig, maar het blijft gewoon echt zo vreselijk k*t. Dikke knuffel en hopelijk heb je toch nog een beetje een leuke verjaardag gehad.

daffene
Welkom! Poeh da’s idd heftig ja, t/m 2021 vol overal. Moet je echt geluk hebben dat je op een reservelijst ergens kunt komen van een fokker of fokkers die je aanspreken en er een annulering komt bv. Mooi hoor die benches in de auto! En Nova is prachtig!! Haar tekeningen in het gezicht vind ik ook echt wauw!

ChaplinC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 20:52

Bedankt voor de tip kvv te geven. Ik ben vandaag begonnen met mengen en hij eet het erg goed! Ik ben benieuwd of dit zo blijft, fingers crossed... vandaag was het heerlijk weer, dus heb een paar fotootjes geschoten. Ik zal twee toevoegen voor de leuk :-)Afbeelding
Afbeelding

ChaplinC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 20:53

kiwiwitje schreef:
CupCakes_ schreef:

Je moet eens weten hoe roodgloeiend mn telefoon staat in berichtjes of er nog pups zijn. Knettergek word je er van :')

Vreselijk! Zo gaat het met alle rassen lijkt het wel... sommige mensen maken daar dankbaar gebruik van helaas

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 20:55

Spijtig genoeg denk ik dat dit vooral te wijten is aan Corona. In afgelopen 2 dagen 2 pups ter adoptie zien staan van 4 en 6 maand :(

ChaplinC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 20:59

xLaraaj schreef:
Spijtig genoeg denk ik dat dit vooral te wijten is aan Corona. In afgelopen 2 dagen 2 pups ter adoptie zien staan van 4 en 6 maand :(

Ja, wat naar hè. Ik zie het ook continu voorbij komen... Het zal dadelijk alleen maar ergen worden ben ik bang, wanneer de pups in de “puberteit” komen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 21:12

Chaplin
Prachtige foto’s! Wat is hij toch leuk en mooi! En superfijn dat hij het kvv goed eet so far!

Ik zie idd ook zeer regelmatig al honden voorbij komen ja. Zal idd wel alleen maar erger gaan worden.

---

Hier heeft eentje opeens last van d'r linkeroor. Vond het al wat vies gister, maar niet zodanig erg dat ik dacht dat het wat was - is wel eens vaker vies tussendoor. Maar nu toch aan't flapperen de hele tijd, proberen te krabben en hangt 't scheef. grr. Net maar even de cleaner gebruikt en hopen dat dat genoeg gaat zijn en maar even in de gaten houden. Anders wordt het nog een DA bezoekje een dezer dagen -O-

Ze vind me momenteel niet zo gezellig. Zodra ze door had wat ik wilde gaan doen kon ik d'r in de houdgreep nemen want ze wiebelde alle kanten uit om maar te kunnen ontsnappen >;)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 21:14

xLaraaj schreef:

Die hebben het nog lang volgehouden. Ik heb al Borders van 9-15 weken zien passeren die alweer moeten verhuizen

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 21:23

Jip is van voor Corona en zijn zus stond al met een maand of 8 te koop.

Daarnaast hebben wij ook al een paar berichten gehad of we honden wilden overnemen.. :n
M'n hart wilde het wel, maar verstandig is het niet helaas.

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 09:20

Nou daar ben ik! :D
Moest het alleen doen dus het ging wat lastig.

Je ziet in ieder geval dat ze nog een stukje moet.... :oo

Misschien dat mijn vriend straks even kan helpen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dr oren issue is nog niet voorbij _O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 09:25

ahhh die oortjes haha! En dat kontje wat uitsteekt is ook te schattig. Maar ze is mooi hoor <3

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 09:27

@nicky ze is wel knap! <3 (ook als ze nog een beetje moet groeien en haar oren een eigen leven leiden haha)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 16:04

Ze is zo knap! <3 <3

Otje en ik waren even lekker uitwaaien op het strand vandaag, en toen kwamen we een échte zeehond tegen! :wow:
Afbeelding

En natuurlijk ook een neppe zeehond

Afbeelding

:+:

Afbeelding

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 16:08

Dankjewel allemaal <3 Ik vind dr ook knap :=
Ben zo nieuwsgierig hoe ze uitgroeit, hoe groot ze uiteindelijk word enz. :Y)

Ahhh Otje is ook zo leuk!!!! O:)