xDenies schreef:Manon_Harry schreef:Super lief nestje xDenies![]()
Sinds kort woont Nozem bij mij.
Was niet helemaal de bedoeling maar ben wel blij met hem[ [url=m/vGYVLX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tips op de bak zijn altijd welkom![]()
[ [url=m/1e67mD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een knapperd! Ik blijf Bellies erg leuk vinden! Bij een ander dan wel
Wat betreft je bak. Sorry lieve mensen dat ik altijd degene ben met de kritische noot, maar ach .. we zijn hier allemaal om te leren toch?
Ik vind je opbouw ontzettend leuk! Hoe groot is je bak? Afhankelijk daarvan zou ik de volgende keer de keus maken om het zand niet op de bodem te plaatsen maar de volledige bodem te vullen tot aan de rand met bodembedekking en het zand bijvoorbeeld in een leuke snoeppot of dergelijke. Let er ook met je opbouw wel op dat je de boel recht houd. Naar boven toe begint alles een beetje scheef te hangen en als je al scheef begint dan verzakt dat veel te snel. Goed je bodembedekking aanduwen en de ladders zo recht mogelijk plaatsen en verder vullen![]()
![]()
Trouwens, leuke naam. Hoe kom je daar aan? Hier komt volgende week Hamilton wonen, of als iemand anders een leukere naam met een 'H' weet?
Dat zie ter inderdaad als een veelbelovend koppeltje uit Chantal! Tot zover ik verstand heb van Syren
Dankjewel. Mijn bak is 80x40x60.
Scheef had ik ook al gezien inderdaad ga ik aanpassen. Zand ga ik de volgende keer weer in een pot doen.

Hahaha dankjewel. Mijn oom zegt dat altijd tegen mij en m'n broertje

Harry?
Hugo?
Hubby?
Heros?
Hoover?