Hij krijgt wel wat verkleuring tussen zijn voetkussens omdat hij daar natuurlijk zweet. Ik knip zijn piel haar ook bij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Ik was hier ook bang voor roze ogen enz. Was in het begin ook wel maar nu niet meer. Het is gewoon rozig omdat de huid daar meer doorschemert.
Ik ben nooit zo van dingen wegknippen. Het zit er met een reden denk ik altijd haha. Net als bij paarden en hun tastharen.
CupCakes_ schreef:Jip die staat tegenwoordig wel vaak onder de douche. Maar dan spoel ik alleen zijn poten en de onderkant van zijn buik af. Ik zag iets van een waterblazer voorbij komen, wat is dat en hoe werkt dat?
XxDiandraxX schreef:CupCakes_ schreef:Jip die staat tegenwoordig wel vaak onder de douche. Maar dan spoel ik alleen zijn poten en de onderkant van zijn buik af. Ik zag iets van een waterblazer voorbij komen, wat is dat en hoe werkt dat?
Waterblazer is een soort hogedruk fohn.
Super handig, zeker met die raussies die er een hobby van maken zich zo smerig mogelijk te maken.
Het droogt, blaast zand uit de vacht en in de rui ook alle losse haren. Ik kan niet meer zonder dat ding..![]()
Je hebt ze ook dat de blaas sterkte in de stellen is, handig bij het aanleren!
DatBenIkNou schreef:xDenies schreef:Ik was hier ook bang voor roze ogen enz. Was in het begin ook wel maar nu niet meer. Het is gewoon rozig omdat de huid daar meer doorschemert.
Ik ben nooit zo van dingen wegknippen. Het zit er met een reden denk ik altijd haha. Net als bij paarden en hun tastharen.
Labradoodles zijn sowieso honden die getrimd moeten worden, dus wegknippen doe je toch al? Ik vind het wel wat frisser als er geen(of zo min mogelijk) urine blijft hangen in de haren. Ted heeft een zweem caramel in haar vacht en caramel oren dus ik vind wat verkleuring niet storend bijvoorbeeld bij de voetkussentjes.