Als ik een handje moet helpen met koppelen gaan ze van de zomer idd een tijdje apart, maar daar maak ik me nu nog niet druk om. Eerst maar eens kijken wat de kleintjes doen
Foaly
Geplaatst: 08-04-19 15:14
Jolien87 schreef:
Pyriet gaat zo te zien op zijn eigen manier om met het verlies van Phoenix.
Komt een valkparkiet bij de dokter
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 08-04-19 17:07
Ik heb de aliens gewoon helemaal gemist dit jaar
Ik volg weer mee!
En sterkte nog
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-19 17:24
Dank je wel!
Net de jongste van Mégan en Daiquiri geringd (hopelijk blijft het zitten, twijfelgeval), en dan moet ik er nog eentje! Ik denk dat die morgen of overmorgen wel kan.
Oh wat goed voor Pyriet !! Maar heuh, onze kleine Halo ... ik moet even slikken ... de kleine meid die volwassen is
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-19 18:32
Ze is ook alweer bijna anderhalf jaar Dat gaat veel te snel
De nestjes Bij Mégan en Daiquiri is nu alles geringd De vuns-aapjes hebben gisteren nog een schoon nest gehad, maar ze doen goed hun best om het zo ranzig mogelijk te maken Dus morgen krijgen ze weer een schoon bedje. Nu hussel ik het 2 keer per dag om zodat het schone hennepvezel bovenaan ligt.
Ja klopt, die hebben geel dons en zullen geel grijs bont worden. Die van Mégan en Daiquiri zijn qua basis witmasker en daarnaast bont, dus die hebben wit dons.
Ja, het is idd slikken Ik dacht echt een seconde dat hij bovenop Phoenix zat
Anoniem
Geplaatst: 08-04-19 21:05
Cayenne schreef:
Kalkoentjes Die had ik nog niet eerder gehoord Wel aliëns, gonzo's, kippetjes, oude opaatjes
Ik liet die foto aan mijn moeder zien die naast me zit Ze zegt: iewl wat lelijk. Nou daar kan je het mee doen Ik vind ze geweldig! Vooral die met rode ogen