Flip had toen ook echt een paar dagen last, waarschijnlijk van het klemmetje wat ze in het bekje krijgen, komt goed zo te horen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Ben net wat wortelloof gaan geven en daar heeft hij wat van gegeten. Het is wel vervelend om te zien of hij eet of niet, want met dit weer eet hij sowieso minder. Maar komt wel goed denk ik
 . Ben net wat wortelloof gaan geven en daar heeft hij wat van gegeten. Het is wel vervelend om te zien of hij eet of niet, want met dit weer eet hij sowieso minder. Maar komt wel goed denk ik   .
 .                                                          

ik duim mee dat je vanavond naar de DA kan met hem!
 ik duim mee dat je vanavond naar de DA kan met hem!
 Sterkte!
 Sterkte!   

Heel veel sterke
  Heel veel sterke  

Zou dat nog aan de warmte kunnen liggen? Hij heeft deze voormiddag wel wat gegeten dus zou het "veilig" zijn om gewoon af te wachten tot morgenvroeg? Hij had gisterenavond ook niet veel gegeten maar 's morgens was wel alles (behalve de brokjes) weg.. Twijfel twijfel..
 Zou dat nog aan de warmte kunnen liggen? Hij heeft deze voormiddag wel wat gegeten dus zou het "veilig" zijn om gewoon af te wachten tot morgenvroeg? Hij had gisterenavond ook niet veel gegeten maar 's morgens was wel alles (behalve de brokjes) weg.. Twijfel twijfel..                                                          

Drie rammetjes en drie voedstertjes. Ik ben alvast voorzichtig opzoek naar een nieuw baasje voor ze
 Drie rammetjes en drie voedstertjes. Ik ben alvast voorzichtig opzoek naar een nieuw baasje voor ze  

Het was wel meteen duidelijk
 Het was wel meteen duidelijk  

Het is dat hij vrolijk is en gisteren en deze voormiddag ook goed heeft gegeten dat ik het niet vraag. Heeft ook goed gekeuteld de laatste 24u. Moest hij morgen nog niets (of niet veel) hebben gegeten grijp ik in hoor. Dan ga ik wel even langs huis.
 Het is dat hij vrolijk is en gisteren en deze voormiddag ook goed heeft gegeten dat ik het niet vraag. Heeft ook goed gekeuteld de laatste 24u. Moest hij morgen nog niets (of niet veel) hebben gegeten grijp ik in hoor. Dan ga ik wel even langs huis. 
  . Soms is dat even nodig!
 . Soms is dat even nodig!   

. Hoop echt dat ie vannacht goed eet!
 . Hoop echt dat ie vannacht goed eet! .
 . .
 .