Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat kan het borsteltje leuk fluiten! Ik kijk ook zo uit naar mijn caafjes.... over 10 dagen kan ik ze halen!!!!

) maar ze blijven graag met hun dikke kont in de hangmatjes liggen. De. Hele. Dag.
Super leuk!
Wat grappig dat jullie ze allebei volgen! Het gaat gelukkig beter nu. Het was wel even eng hoor, woensdag avond plaste ze ineens ook nog bloed.. Het leek er toen echt even op dat ze de nacht niet ging halen, maar gelukkig ging het op de nieuwe doseringen (de dosering van de spoedarts was hoger dan die van mijn eigen dierenarts) vooruit. Ze krijgt nu ook kruiden voor haar blaas. Gisteren ochtend heb ik het laatste plasje met bloed gezien, hopelijk blijft dat zo.
Iedereen behandeld natuurlijk net wat anders (of niet), het is alleen maar goed om meerdere visies te bekijken. Hier krijgen ze inderdaad ook Timothy hooi en regelmatig selderij. Dat speciale voer ken ik ook niet, maar ik heb wel voer met een laag calciumgehalte.
Maar goed, ze brengen ze dan tenminste naar de opvang. Er zijn ook van die fijne figuren die ze ergens dumpen.
) Het is zo'n leuk en dankbaar werk! Helaas mag ik van school niet nog meer periodes daar stage lopen, maar ik ga er vast nog wel vaker helpen.
) Ik vind dat ook altijd zo sneu, die heel oude beestjes krijgen vaak geen nieuw thuis meer.
. En de twee nieuwe waren de kindjes bang voor. Mocht Sammie gaan hemelen dan zou ik graag weer een oude knar adopteren, oudjes zijn zo leuk!