Dit doet ze echt op commando ik lok haar niet met worst.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Balou_k schreef:san4nie schreef:Dat ze elkaar corrigeren scheelt denk ik inderdaad een hoop, dat is echt fijn.
Heb even gekeken waar je woont, ik woon echt helemaal aan de andere kant van nl, dus iets ander taalgebruik.![]()
Maar ze ziet er echt goed uit, merk je zelf nog wat aan haar?
Ghehe, Zeeuws, Belgs, Hollands ik praat en typ met deze mix. Nee ik merk helemaal 0,0 meer, zelfs niet meer schudden etc. Enkel dan die kale plek, maar dat groeit nog aan!
Wil je er met de tijd een tweede katje bij?
Balou_k schreef:Zonder Robin zou ik echt een (volgens Shirley: niet eng) kattenvrouwtje zijn.
Max is heel erg opgebloeid toen Ollie en James erbij kwamen, zeker omdat ze zich nog steeds verheven voelt en de baas is.
prugelpiet schreef:Ooh TS wat ziet ze er goed uit
Sannie, wat een onwijs leuke kitten
Hier ook 3 monsters hoor...
2 grote joekels en een kleinterrorprinsesje.
Alleen gaat het niet meer helemaal soepel tussen de 3 musketiers, dus we zoeken nog een oplossing. Ik wil er geen een weg moeten doen
Laureas schreef:Is dit echt een huiskamertopic geworden? Mag ik meedoen? Heb het hele verhaal gevolgd hier en zo blij dat alles is goegekomen.
Zelf heb ik vier katten, waarvan twee binnenhuiskatten. Mijn katten die in mijn stallen leven vangen de muizen daar.
Mijn binnenkatten liggen liever te luieren of lekker brokjes te eten.
Dit is Diva, mijn brits korthaar, die regelmatig toch een wandeling in de tuin gaat doen.
[ [url=m/ehGF0z.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn Scottish fold, Keeto, die is nu 8 maanden,
[ [url=m/baI46i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1WaxmF.jpg]Afbeelding[/url] ]