Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liannevh schreef:Haha, wat een enorme rol poepzakjes is dat.
Ik bestel ze via aliexpress, ook de biologische afbreekbare variant is daar goed betaalbaar
http://s.aliexpress.com/mm2uuE3a
En dit is de eerste keer voor ons dat twee honden samen niet meer werk is dan 1 + 1. Maar effectief echt gewoon minder werk omdat ze elkaar bezig houden. En voor mijn vrijheid is het ook wel echt heel fijn dat ze zo met zijn tweeën echt heel erg goed een tijdje alleen kunnen zijn.
)
-Namiro- schreef:Oeps...![]()
Maar indd.. het zou zomaar kunnen dat het een konijntje was die de pot uitgegraven heeft en door jouw helden weggejaagd is!

Al van heel jongs af aan mijn droom! Straks heerlijk de paarden aan huis en voldoende ruimte voor de honden! De boerderij is bijna 100 jaar oud, en (zoals ze dat zo mooi in "makelaars jargon" zeggen) "alle authentieke elementen zijn bewaard gebleven". Lees: het huis moet compleet worden gestript en gerenoveerd
. Maar daar dat wordt mooi een 10-jaren-plan! 
savieralover schreef:wauw das wel een heel gaaf huis zeg!! heel benieuwd wat jullie er van gaan maken! Ik verwacht wel een volg topic hoor
En vind dat soort topics zelf ook altijd leuk om te volgen. fannetje schreef:Dat is gaaf! Waar staat het? Ziet er uit als een heel gaaf plekje. Mag ook per pb hoor, als je het niet openbaar wil zetten nog.