Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wijslander schreef:Hoe was de controle kiwi?
Hier afgelopen weekend de buggy voor Torvi binnengekregen en in de huiskamer gezet om aan te wennen. Ze slaapt er 's nachts in uit zichzelf.Ook al geoefend met dichtdoen en een rondje rijden door de kamer, vindt ze prima. Dus hopelijk is het ergens dit weekend droog en kunnen we buiten een rondje doen!
[ [url=m/NnOjbV.jpg]Afbeelding[/url] ]
zie ik t goed dat er n loopplank aan zit? Super dat ze al uit zichzelf in zit! 

MissYvette4u schreef:Wat n mooie buggyzie ik t goed dat er n loopplank aan zit? Super dat ze al uit zichzelf in zit!
waar komt ie vandaan? kiwiwitje schreef:Elmo had een geslaagd dagje op de frieslandcup
Kei trots! Mooi rapport en we hadden de laatste tijd wat issues op show maar hij deed t top! [ [url=m/YMF4nl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/URwBor.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XKetVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
met de beste BonusVrouwtje
dat ie gewoon lekker met me op sleeptouw mee moet voordat ie aan de beurt is.

Haar schattige gesnurk heb ik ook al opgenomen voor als ik na volgende week zonder haar op de bank lig, daar zie ik zo enorm tegenop... Maar voor haar is het beter zo, lichamelijk is ze op en we willen absoluut voorkomen dat ze lijdt of wegkwijnt, daarvoor is ze ons te dierbaar. Dus nog een paar dagen flink genieten, ik heb gelukkig vakantie en ze mag alles doen (en eten!) wat ze wil. Niks moet, alles mag (vooral kaas).

We hebben nog een enorm fijne week gehad samen en ook gisteren heeft ze tot het laatste moment genoten, ze was heel lief en blij naar de dierenarts en had haar mond vol met snoep toen ze in slaap viel.