Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij deed niks bijzonders maar werd er toch blij van.
zag er vandaag twee elkaar achterna zitten in het bos).

en heeft heerlijk zitten spetteren.
Maar da's gelukkig altijd snel weer over
Indy_Mouse_9 schreef:Dat vind ik juist niet want het geluk in het leven zit vaak juist in deze kleine en toch zo mooie dingen.Soms vind ik mezelf een beetje sloom dat ik blij word van zulke simpele dingenMaar da's gelukkig altijd snel weer over
. Hier nog steeds veel buizerds die heel hoog in groepen zweven over het land. Kan ik ook zo van genieten.
pien_2010 schreef:Indy_Mouse_9 schreef:Dat vind ik juist niet want het geluk in het leven zit vaak juist in deze kleine en toch zo mooie dingen.Soms vind ik mezelf een beetje sloom dat ik blij word van zulke simpele dingenMaar da's gelukkig altijd snel weer over

Ik had gehoopt, maar nooit gedacht dat hij echt zou komen. Maar ik heb hem nu in twee weken al twee keer gezien. Van mij mag hij blijven. Visjes genoeg!

(is Poes nu wel blij mee trouwens
)
(poes en hond waren buiten) en het slachtoffertje was dus een roodborstje. Ik zag nog een ander roodborstje wegvliegen dus blijkbaar hadden ze ruzie. Arme ding zat verdoofd op het gazon, 1 vleugeltje niet opgevouwen dus ik vreesde het ergste. Beestje op m'n hand gezet, vleugeltje gecheckt en weer in model gebracht (was gelukkig niet gebroken) en beetje in de zon opgewarmd. Zo hebben we tussen de 5 en 10 minuten gezellig met elkaar gestaan, en uiteindelijk begon hij weer te bewegen en is hij weer van m'n hand gevlogen 

Zonet zaten we in de keuken te eten en dat doen we aan de bar voor het raam dat uitzicht heeft op de weilanden. In de ene hand het brood in de andere hand de kijker, want de kraanvogels cirkelden zo dichtbij, dat we zelfs de kleine details konden waarnemen
. Wat een bofferds zijn we toch met dit plekje.