Wie heeft er nog meer een jachthond?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ianthe

Re: Wie heeft er nog meer een jachthond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:46

Dank je;) Die grijze is trouwens ook van mij hoor haha.

Dit is mijn teckeltje..na even zwemmen en rollen in het zand vandaag;)
Afbeelding

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 21:29

Afgelopen nacht is Abby bevallen van 4 knappe puppies <3 <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 00:31

Gefeliciteerd Moniek! :D Twee om twee qua kleur wat leuk!

Ziva is gister en eergisteren gedekt. Na veel gedoe, vrijdag haar progesteron nog op 1.8 en maandag tot ieders verbazing op 13.8!

Twee goede dekkingen gehad en mevrouw is op haar roze wolk geland. Heeft overigens beide dekkingen staan slapen haha. We zullen het zien over vijf weken wat de echo zegt :D

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 00:54

Wat leuk Moniek, gefeliciteerd! En Ingeborg, spannend! Wij zijn in afwachting van Olliebabies, nog 3 weken. De teef wordt al aardig dik en eet alles wat los en vast zit, hoorde ik gister :D

Afbeelding
Mijn jut en jul gister tussen de narcisjes :D Er zit een hoop jacht in de kleine, hij werkt graag met zn neus en kan volkomen gefixeerd zijn door vogeltjes.. Daar ga ik dus mooi wat mee doen :D Hij kan ook heel gefocussed op mij werken, dus we maken op training een klein beginnetje met Obedience, óók heel leuk :D

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-17 09:20

Gefeliciteerd Moniek!

En wat een mooie foto Neej!

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 17:19

ingeb0rg schreef:
Gefeliciteerd Moniek! :D Twee om twee qua kleur wat leuk!

Ziva is gister en eergisteren gedekt. Na veel gedoe, vrijdag haar progesteron nog op 1.8 en maandag tot ieders verbazing op 13.8!

Twee goede dekkingen gehad en mevrouw is op haar roze wolk geland. Heeft overigens beide dekkingen staan slapen haha. We zullen het zien over vijf weken wat de echo zegt :D

Ja leuk he, zoveel blonde hadden we niet verwacht :+

Zo dan is ze snel gestegen! Maar wel een prima waarde om te dekken :)

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 09:45

Quinn heeft afgelopen donderdag haar eerste fotoshoot gehad <3 <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 04:20

Lief <3
Wat een schatjes zeg.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 18:34

Wat cute <3

Ik heb iets heel schattigs ontdekt, Jamie loopt heel graag met iets in zn bek rond :') Ik heb, vooral toen Oll wat jonger was, vaak geprobeerd om 'm iets mee te laten nemen op wandeling want ik vind dat heel cute, maar oll heeft daar gewoon geen geduld voor ofzo _O- Jamie wel. Die nam oa al een petfles, een leeg blikje, en een aardige verzameling verloren handschoenen mee naar huis :+ Thuis zeult ie met lege rollen keukenpapier en mijn sokken rond _O- dus ik dacht, ik neem een speel mee voor 'm op wandeling.

Speel is de hele wandeling in Jamie z'n bek gebleven, hij heeft 'm keurig meegenomen en thuisgebracht :') Hij nam de taak uiterst serieus, en leek naderhand behoorlijk in z'n nopjes met zichzelf _O- ik vind het zo schattig :+:
Afbeelding

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 00:10

Tijdje niks laten horen, maar wij zijn ook hartstikke zwanger! Er zijn er op de echo minimaal zeven geteld, maar omdat we wat laat waren (5 weken en 2 dagen) moesten we er serieus rekening mee houden dat er nog 2/3/4 ergens verstopt zaten en niet op de echo te zien.

Ze is maandag zeven weken, dus nog ongeveer twee te gaan! Kijk er enorm naar uit :D Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 08:25

Neej schreef:
Wat cute <3

Ik heb iets heel schattigs ontdekt, Jamie loopt heel graag met iets in zn bek rond :') Ik heb, vooral toen Oll wat jonger was, vaak geprobeerd om 'm iets mee te laten nemen op wandeling want ik vind dat heel cute, maar oll heeft daar gewoon geen geduld voor ofzo _O- Jamie wel. Die nam oa al een petfles, een leeg blikje, en een aardige verzameling verloren handschoenen mee naar huis :+ Thuis zeult ie met lege rollen keukenpapier en mijn sokken rond _O- dus ik dacht, ik neem een speel mee voor 'm op wandeling.

Speel is de hele wandeling in Jamie z'n bek gebleven, hij heeft 'm keurig meegenomen en thuisgebracht :') Hij nam de taak uiterst serieus, en leek naderhand behoorlijk in z'n nopjes met zichzelf _O- ik vind het zo schattig :+:
[ Afbeelding ]

Wat enorm cute :D.

Mier doet dat met balletjes. Die houdt ie vast en laat ie niet meer los.

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-17 19:24

Gefeliciteerd Ingeborg!
Echt schattig Neej, ik heb een hond gehad die petflessen vasthouden het einde vond. En dan er lekker ongegeneerd mee kraken :D

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 21:24

Ik kom hopelijk even dit topic weer tot leven wekken :P
Ik heb een Flatcoated Retriever die dolgraag konijnen en ander wild achterna rent, maar toch echt een waardeloze jachthond is want vangen doet hij niks en apporteren wil hij niet _O-

Afbeelding

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 21:41

Heeft iedereen al een wedstrijdplanning gemaakt?

Mijn pup is nu 9 weken <3
Afbeelding
Afbeelding

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 13:35

Afbeelding
Bijzonder moment, Frodo durft in zee. Mede dankzij een (ik denk) Ierse setter? Ze hebben heerlijk gespeeld. We moeten Frodo wel tegen zich zelf beschermenZ dus af en toe vast aan de lijn. Toch hadden we eigenlijk niet gedacht dat hij ooit zo los zou kunnen. Dus dit is al heel mooi.

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 18:31

Hoe is het met iedereen zijn hondjes?

Ayvie is vorige maand 1 jaar geworden en doet het super goed.

Afbeelding

Deze foto hebben we laten maken bij de dierenwinkel. Vond hem zo gaaf <3

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 18:11

Afbeelding

Boots vermaakt zich de afgelopen weken opperbest met zijn nieuwe speelgoed. Kittens zijn echt te leuk vindt Boots. ;)

Verder gaat het super met hem. Eind 2016 heeft hij een zeer heftige heup operatie ondergaan. Maar intussen loopt hij alweer jachttrainingen samen met mijn zoon. En hebben ze volgende maand zelfs hun eerste wedstrijd, spannend!

blondies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 13:55

Hier ook alles goed met onze Leffe :)

Vier wedstrijden gehad (SJP) en alleen één keer over water een 0. Is een vijver die heel makkelijk eruit ziet maar in het midden is een koude bron en aan de overkant een dichte rietkraag waardoor meer dan de helft, incl de mijne, besloot een andere weg te nemen :D kon het hem niet kwalijk nemen...

Hij wordt nu bijna drie en merk wel dat hij nu wat stabieler wordt en beter met de stress om kan gaan. En baasje ook ;)

Nog even en dan begint de jacht weer en verder vult hij zijn uurtjes met de zware taak van het huishond zijn. :D