Nee inderdaad! We gingen allemaal stiekem uit van 5 volgens mij Hoe weet je zeker dat het klaar is? Hoelang kan dat duren bij een kat? Iig gefeliciteerd met deze 3!
Yom
Geplaatst: 20-01-15 17:51
nou ze lag er zo ontspannen bij en ik kon ook niet direct iets voelen, maar.....nr 4 is toch gekomen dus ik hoop dan ook maar op nr 5
Van de week met de pronter. Gefascineerd kijken wat dat apparaat aan het doen was, tot het velletje papier eruit kwam, toen nam ze zo'n noodsprong achteruit, daar was geen bureau meer, dus viel ze zo op de grond om vervolgers nog rustig 5x hetzelfde doen!
Hartstikke leuk muisjes als speelgoed, maar tampons rollen zo goed door het hele huis, dus die kom ik overal tegen :p
Daarstraks zat ze te loeren vanachter m'n laptop op mijn eten, dus ik steek m'n vinger uit met war smeerkaas, duikt er enthousiast bovenop, meer om te spelen geloof ik, toen zat haar halve kop dus onder de smeerkaas en ontdekte ze dat het wel lekker was maar het zag er zo grappig uit
En nu lag ze weer op schoot, ik met een been op de bank en een op de salontafel, met een dekentje eroverheen, en ze wilde dus ook daar liggen, Maarja dat was dus een gat, dus nu hangt ze al zon 10 min in dat gat, schijnbaar ligt het wel lekker haha
Pandora2
Geplaatst: 20-01-15 20:14
Een hangmat !
Gefeliciteerd met de kleintjes Yom ! Alles ok met kids en mamsie ?
de 5e was toch ook nog gekomen maar ook in stuit en die kon ik helaas echt niet redden. Mams ligt nu tevreden met haar kindertjes in een schoon bedje en ik ga ook zo maar eens naar mijn eigen bedje om slaap in te halen
Noh, daar smelt je toch voor?! Jammer van nummer 5.. Doen de overige 4 het wel goed?
Sorry, had ze al gezien, maar was vergeten te reageren.
Yom
Geplaatst: 21-01-15 18:42
hahaha geef niks maar normaal gaat het hier een stuk sneller
ja de overige 4 hebben nu net een stipje nagellak gekregen en ze zijn gewogen zodat ik hun groei goed in de gaten kan houden. Moet zeggen dat ik verleerd ben goed te kijken wat hun geslachten zijn. Dus morgen maar een plaatje er bij houden wat wat is
Gefeliciteerd Yom toch 5 ,helaas dat er 1 het niet heeft gered . Allemaal goede gewichten? Foto's plaatsen van de kontjes kunnen we mee kijken al zie je het direct na de geboorte het beste vind ik als ze nog nat zijn.
Ah wat lief die kleintjes Marken met nagellak? Waar zet je die stip dan? op de kont net zoals bij een schaap?
Ik heb tentamenweek, dus druk druk en ben wel veel thuis om te studeren, maar niet veel tijd om te spelen, dus ze ligt steeds bij me op schoot als ik aan het studeren ben om dan ineens weer de laptop of mn tenen aan te vallen
Ik zie dat meerdere van jullie meer dan 1 kat hebben, ik heb een geweeste kater van drie jaar en wil er eigenlijk een kitten bij nu vraag ik me af wat kan ik daar beter bij nemen een poes of kater? Of ligt het gewoon aan het karakter of ze wel of niet met elkaar zouden kunnen op schieten.
Ik heb een broer en zus uit 1 nest, dus geen ervaring met erbij plaatsen. Maar ik merk wel dat de poes van mij vaker ruzie heeft met de poes van de buurman. Mijn (jeweetwel)kater vind het allemaal wel best.
Zou er persoonlijk een poes bij zetten, want als mijn kater een andere kater tegenkomt is ie wel boos.
Vooral goed kijken naar karakter en inschatten wat het beste bij jouw kat gaat passen. Maar moet eerlijk zeggen dat de jongste hier alles is wat ik niet zocht. ik zocht een volwassen kat met een stabiel karakter, niet dominant of angstig, niet al te druk, hoefde overigens geen knuffelkat te zijn en liever geen cyperse of langere vacht. Kwam thuis met een hyperactief cypers kitten met een zeer fel en vrij dominant karakter.