Leuk dat ik dit topic er is ik wil heel graag een sphynx maar dat is voor in de toekomst
Tilmar
Geplaatst: 16-05-14 13:52
Hoi Lrtj, hopelijk komt er ooit een sphynx! Ze zijn wel heel gaaf. Wij hebben sinds een week 2 nep-sphynxen: Devon Rex. Maar de ene is hartstikke kaal!
Ik had nog foto's beloofd!! Hier zijn ze dan: Het krabmeubel in de woonkamer:
Gwynn wil de parkietjes opeten:
Tijger helpt mee eten koken:
Lekker potje stoeien in de gang:
En daarna heel lief:
Het zijn zulke leuk gezellige diertjes! En ik zag nogal tegen de kattenbak op, maar dat valt me ook reuze mee. We hebben houtkorrels en dat gaat prima. Ze gaan nu ook op mijn mooie design kattenbak.
En ze eten de brokjes wat beter, dus het gaat helemaal top!
Laatst bijgewerkt door Tilmar op 16-05-14 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Oh Tilmar wat een schatjes ze zijn echt super leuk.
YazhiSien
Geplaatst: 16-05-14 14:26
Splash_
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-14 18:14
Met mijn mannetjes gaat het ook goed, al hoop ik dat dat zo blijft. Fokster heeft onwijs veel domme pech op het moment met 2 kittens uit het andere nestje. En het broertje van Knox en Tuck heeft het ook zwaar op het moment. Van alle 3 iets anders en niks besmettelijks maar toch maar ik me zorgen om mijn mannetjes, ze zijn nog zó klein en kwetsbaar.
Zal mij toch niet overkomen dat ik zoveel pech heb? Kreeg vanmorgen wel een foto van ze en ze doen het super, maar toch.. Het kan zo maar omslaan, dat blijkt maar weer!
Er heerst een of ander virus in het nest. Tuck heeft een longonsteking, zit nu aan dubbele zware AB. Hij doet het opzich nog redelijk goed, kreeg vanmorgen weer wat praatjes en is niet slechter dan gister en eet goed. Het is echt een vechtertje die wil, hopelijk is dat zijn redding. Als je hem op de foto ziet zie je geen zieke kat. Maar ik hou mijn hart vast en heb een behoorlijk onderbuik gevoel..... Knox is nog oké, alles zit nu preventief aan de AB dus hopelijk blijft hierbij. Wát een ellende, en hoe het kan dat weet niemand.
Bedankt.. Hij zit al de hele middag in een zuurstof tank bij de da omdat hij toch benauwder werd. Hij eet goed is is goed alert. Om 20u horen ze of hij nachtje moet blijven of naar huis mag.
Ben er kapot van, zo verdrietig en zo bang dat die kleine het niet gaat halen. En het is zo'n lief perfect mooi mannetje.