Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dagmar80 schreef:Wat een leuke foto's zijn er bij gekomen.
Ik zou het niet aandurven, mijn raggie los buiten... Laatst in de omgeving is er een Noorse boskat gejat (was naar buiten ontsnapt) en direct dezelfde dag stond ze al op MP... Beestje is gelukkig weer terechtgekomen...
Gelukkig is Famous prima binnen te handhaven, verder kan hij in de achtertuin. Gaat wel op de schuur en schutting zitten maar gelukkig niet verder. Eén keer wel gebeurt, maar daar is hij zelf ook erg van geschrokken.
Kun je je kat ook niet in een omheind stuk buiten laten of anders ook binnen goed bezighouden? Elke dag een poosje met een hengelspeeltje laten spelen o.i.d. Die van mij vinden het geweldig! Moet het eigenlijk vaker doen... Nu speel ik vooral met de pleegkittens.
Marietje1990 schreef:Dagmar80 schreef:Wat een leuke foto's zijn er bij gekomen.
Ik zou het niet aandurven, mijn raggie los buiten... Laatst in de omgeving is er een Noorse boskat gejat (was naar buiten ontsnapt) en direct dezelfde dag stond ze al op MP... Beestje is gelukkig weer terechtgekomen...
Gelukkig is Famous prima binnen te handhaven, verder kan hij in de achtertuin. Gaat wel op de schuur en schutting zitten maar gelukkig niet verder. Eén keer wel gebeurt, maar daar is hij zelf ook erg van geschrokken.
Kun je je kat ook niet in een omheind stuk buiten laten of anders ook binnen goed bezighouden? Elke dag een poosje met een hengelspeeltje laten spelen o.i.d. Die van mij vinden het geweldig! Moet het eigenlijk vaker doen... Nu speel ik vooral met de pleegkittens.
Jaa, zijn ons bewust van het risico! Hebben al veel dingen geprobeerd maar meneer wist precies wanneer hij voor de deur moest gaan zitten om er tussenuit te kunnen komen. Hij presteert het zelfs om alle deuren op te doen. Hij springt op de klink en krijgt zelfs met gemak de voordeur openHebben in huis meerdere deurklinken al omhoog gezet (inderdaad zoals je normaal met kleine kinderen doet
) omdat hij anders op alle bedden gaat liggen slapen. Sinds hij weet dat hij wel naar buiten mag is hij veel rustiger. Hij blijft ook om het huis, gaat eigenlijk nooit de tuin uit. Wonen in een zeer rustige straat met veel sociale controle dus gaan ervan uit dat het goed gaat. Doen hem 's nachts wel altijd naar binnen. Maar goed, blijft een risico!