Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die van ons "mag" je niet wassen want die zien er dan niet uit ook al was je ze 2 weken van te voren het blijft heel lang pluizen
De dekharen moeten ook hier ruig/ stug aanvoelen ipv zacht en pluizig. Ik knip alleen de hakken bij en een borstel eroverheen voordat ik naar een show ga. 
), maar voor de verandering stopte het daar niet, maar hij werd ook nog eens beste reu (dus hoera, vol CAC/IB in da pocket!!) en de verrassing was compleet toen hij ook nog BOB werd! Jammer voor ons, wij hadden heel wat anders gepland vandaag maar we moesten dus blijven tot het eind
Gelukkig heeft Ol een hartstikke lieve handler die heel de dag gezellig bij ons heeft gezeten haha

Maar ik begrijp wat je bedoelt en liever doe ik het ook niet omdat het niet zo heel fraai staat

) en res. CAC. Mijn tussenklasteefje 1U, beste teef en BOB. Daarna in de erering tot onze verassing geselecteerd (normaal zijn het de 'bewerkte' waterhonden zoals de portugese of de lagotto) en werd 6de !! Ik kwam dus naast Ollie te staan, die zoals Neej al gezegd heeft, 5de werd
Ik ben nog steeds echt stomverbaasd, had dit ZO ontzettend niet verwacht! Ol is echt de eeuwige tweede
maar tis wel zo fijn als ze zich al een beetje willen presenteren
ik heb Ol eens met 5 maanden ingeschreven voor Ahoy, nog nooit iets van ringtraining gehad, met al zn stuiterballerigheid (hij hupste meer dan dat ie draafde) werd ie toch beste baby
bij dezelfde keurmeester als zaterdag overigens, de beste man brengt geluk geloof ik
doen nog ergens een showtje in Duitsland voor t laatste IB

en vanaf dan maar eens kijken welke shows ik ga lopen. Waarschijnlijk de Benelux en winner