makkelijke plek om te eten..Jaa hij is echt heel leuk Tarzan
hij is zo zo chill en heel lief. Al geeft die wel soms een klein knabbeltje als je ‘in de weg’ zit..maar kan dat denk ik niet afleren? Is gewoon zijn manier van communiceren neem ik aan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
makkelijke plek om te eten..
hij is zo zo chill en heel lief. Al geeft die wel soms een klein knabbeltje als je ‘in de weg’ zit..maar kan dat denk ik niet afleren? Is gewoon zijn manier van communiceren neem ik aan?
Nijn
Gandhi
Majoor

hun vast verblijf, maar meestal mogen ze de hele tuin hebben.
. Ik dacht eerst douchen voor het voeren , ik de douche uit had mevrouw de deur al open gewerkt en zaten ze met zijn tweetjes te wachten op mij
_Tarzan schreef:Welkom! Wat bijzonder van je eerste konijntje!
Konijnen kunnen beter tegen kou dan tegen warmte dus geen paniek
oma lachenAmber_anne schreef:Welkom cobelens! Wat een leuke konijn heb je (gehad).
Leuk hok buiten, springen ze daar alleen niet overheen vanaf het dak?
arm ding.. Wombat is niet eens zó erg naar ze toe, maar de dames zijn veel en veel te gestresst... vandaag ga ik proberen ze iets langer samen te laten. Gister heb ik het na 45 min gestopt om ze de rust terug te geven.
opzich zijn de dames snel genoeg om Wombat te ontwijken. Maar alleen al als hij wil komen snuffelen schieten ze er in paniek vandoor.
ben bang dat de dames terug gaan naar m’n werk idd... hopelijk vangt de groep ze dan goed op. Maar er is daar wel veel ruimte om te bewegen. Ze hebben in ieder geval elkaar en er is vrijwel altijd eten dus ze zullen daar niet vechten. Gister zochten ze ook meteen steun bij elkaar. Vind t best lastig om daar konijnen te hebben waar je aan gehecht bent. Ivm de kinderen die ze proberen te pakken etc. Maar kan ze in ieder geval bijna elke dag zien. 
heb al zo vaak aangegeven dat ik zo voor ze kan kijken wat een mannetje en vrouwtje is. Ze doen er alleen niks mee