Mhwah ik denk aan de snavel te zien dat dit toch een popje word
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 28-07-20 19:38
Hier krijg ik hopelijk morgen de uitslagen van 2 DNA testen. Ik denk echt dat het 2 mannen zijn, maar wie weet zit ik er naast Van de bonte ben ik 100% overtuigd maar de ander zou me kunnen verrassen
Wat een knapperd Tienus! Ze doet het best goed al na zo’n korte tijd. Ze was wel tam bij de vorige eigenaar geloof ik?
tienus63
Geplaatst: 29-07-20 14:28
Hoor net van haar baas dat ze daar nog nooit bij heeft gezeten. Ze stapte wel op de hand, maar als ze dan de kooi in moest fladderde ze weer weg. Ze scharrelde net zelf poosje op mijn benen.
Ik voer ze en klets tegen ze. Ze laat zich goed door mij in de kooi plaatsen. Ze krijgt dan traktatie. En doe het deurtje ook niet klets achter haar dicht.
Kreeg net een berichtje via whattsapp. Een grijs roodstaart die samen woont, en dat gaat niet goed. Hij word enorm gepest. Kreeg een foto te zien ... hemel. Kop op de grond, onder zijn lijf en veren omhoog.
Of ik hem evt wil opvangen. Al wou die mevrouw hem eigenlijk verkopen. Krijg zo haar telnr, en dan moet ik mijn politiek correct petje opzetten. Hopelijk kunnen we hem ophalen. Dat word ontstressen, en weer leven erin blazen.
We gaan hem nu halen... ik moet sponsers hebben... laatste centen van deze maand er nu door. Maar daar doe ik het voor.. ik moet wel, kan hem niet laten zitten toch!
Ik moet wel wat betalen. Vogelarts moeten we even zien of dat moet. Dat brengt ook weer stress met zich nee. Ze is 28 jaar oud, en word aangevallen sinds ze eieren legt. Moet goed kunnen praten... we zullen zien. Nu op weg naar NoordWolde.
En dan nu! DE KOOIDANS! Koda en Checkie in de oude kooi van the Kakariki's, en dan Kira in de grote kooi van Checkie en Koda. Die moesten toch verhuizen... want Checkie kan zijn kop door de tralies van deze kooi steken.. Niet de bedoeling.