Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hittepit_12 schreef:Het aquarium draait nu goed. Dus wil mijn zoon er kuhli's en ancistrus bij.
Ancistrus kan die beter alleen of in een groepje?
Vanmiddag het filter ook schoongemaakt,nu zie je goed verschil tussen een binnen en buitenfilter...
Na de kuhli's en de ancistrus wil hij er alleen nog 2 zwaarddragervrouwtjes bij. Dan is het klaar.
LoveUggs schreef:Ik heb mijn 60 liter bak nu staan op een kastje dat aan alle kanten zo'n 7 cm breder is dan mijn bak zelf. Het is wel erg stevig hout. Steviger dan de kast die hoort bij mijn rio 400. Ik denk dat dat ook belangrijk is om naar te kijken. Hoe stevig is de kast?
lovemaylo schreef:Gelukkig heb je hem terug gevonden.
Persoonlijk zou ik hem terug doen als hij verder niet ziek is of iets dergelijks....Het is toch een groepsdiertje...en alleen in een bakje word hij ook niet vrolijk van denk ik.
Maar aan de andere kant als je hem terug zet zou het voer voor zijn neus weg gekaapt kunnen worden waardoor hij nog niet kan aansterken...
Lastig!!
lovemaylo schreef:Ja dat is ook nog een punt inderdaad....Kan je dan niet tijdelijk een panty om je filter doen, dan kijk hij niet opgezogen worden, mocht je hem wel terug zetten
lovemaylo schreef:Ja dat is ook nog een punt inderdaad....Kan je dan niet tijdelijk een panty om je filter doen, dan kijk hij niet opgezogen worden, mocht je hem wel terug zetten
Riddershow schreef:lovemaylo schreef:Ja dat is ook nog een punt inderdaad....Kan je dan niet tijdelijk een panty om je filter doen, dan kijk hij niet opgezogen worden, mocht je hem wel terug zetten
Hij wil gewoon je filter saboteren zodat je de bak moet schoonmaken en dat hij terug naar zee kan komen om zijn vader te zoeken