Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:38

Wat een enorm leuk jong spul weer! Wat leuk hoofd zo op die foto evaC, moest erg om je foto lachen _/-\o_ oooch _sharonn wat een liefje, htk-katje of raspoesje? <3

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:42

winnie03 schreef:
Wat een enorm leuk jong spul weer! Wat leuk hoofd zo op die foto evaC, moest erg om je foto lachen _/-\o_ oooch _sharonn wat een liefje, htk-katje of raspoesje? <3

Htk-katje <3
Raskat komt in de toekomst nog :)

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 14:18

winnie03 schreef:

Hahaha ja leuk hè? Altijd dat nieuwsgierige koppie. Het is een heerlijk kereltje <3

_sharonnn wat een popje zeg!

Ruby1995

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 14:31

Sammie was ook 9 weken toen hij wegging, wel jong maar als ik hem niet genomen had dan was er wel iemand anders geweest.
Ik heb er nu een hele lieve kat aan.

Morgen mag Sammie alweer naar de dierenarts maar nu voor entingen en controle. Heb Sammie op 21 december alweer 1 jaar!

Wat een lieve schatjes zie ik weer voorbij komen, zou lief. Ik wil dat ook alleen Sam is al zo groot :')

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 14:57

Super leuk die topic

Wij hebben voor het eerst een kitten van 13 weken nu hebben haar gehaald van zwerfkatten rijnmond Super blij met haar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We gingen maandag naar de dierenarts voor de 2de enting
En kwamen thuis met een boel medicijnen zelf niet echt blij mee omdat we totaal niets aan haar merken we hebben echt het idee dat ze geld uit onze broek hebben getrokken zeg maar.

Vanavond terug hopelijk dan met enting

Wat zijn jullie gemiddeld kwijt voor de enting

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 15:08

Bedankt! :)

Wat een plaatje zeg hierboven! Balen van alle medicatie :(

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 15:08

Waar kreeg je al die medicijnen voor mee dan?

Leuke nieuwe kittys allemaal <3

Hier nog een foto van Skye, focussss :')

Afbeelding

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 15:10

Haha geweldige foto!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 15:19

Awh wat een leuke foto!

Ze gingen even een algemene controle doen alvorens te enten
Haar temperatuur was 38.9 vonden ze wat hoog maar geloof dat tot 39 normaal is en ze bij een arts hogere temperatuur kunne hebben vanwege de stress

En ze had een heel klein beetje rode oogleden daar zalfje voor gehad prima mee eens.

Maar omdat ze d'r temperatuur niet goed vonden wou ze eerst antibiotica geven gezegd daar niet mee eens te zijn. Daarna novacam gekregen.

Tuurlijk wordt ze er niet slechter van maar voor me gevoel hoe ze praatte ging ik echt met een ziek diertje naar huis

Oren neus klieren waren allemaal goed!

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 15:46

Hahah leuke foto van skye!! Houvanutopian ook een leuke kitten zeg!! Wel balen van het nare gevoel dat je hebt overgehouden bij de dierenarts. Is dit je vaste dierenarts? Anders zou je ook verder kunnen kijken. Ik vind het altijd wel belangrijk dat ik de dierenarts kan vertrouwen!

Pippin is nu 9 maanden en echt baby-af!!
Afbeelding

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 18:42

Manddy is het uiteindelijk nog gelukt?

Yom wat spannend!! Nog even geduldig afwachten dus! :))

xFioon wat een heerlijke avonden zijn dat dan hé! <3

linda_hans misschien zoals al wordt gezegd een speelmaatje. Dat is toch anders dan spelen met baasje. :)

EvaC wat een schattig koppie heeft ie. Ik zou gaan voor Joep!

_sharonnnn wat een mooi poesje. 9 weken is inderdaad wel vrij jong. Bij ons mag ze niet eerder weg dan 13 -14 weken. Met 8 mogen ze vaak weg, maar of dat goed is daar zijn de meningen over verdeeld.

HouVanUtopia. Wat een dotje! :D Zou toch is kijken als je je zo voelt bij je dierenarts naar een andere dierenarts. Want 38.5, 39 is normaal. Daarboven is hoog. Maar je moet je wel fijn bij je DA voelen..

_Karlijn geweldig die foto. :') haha.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 19:18

Och, wat een heerlijke tijgertjes weer <3

Skye moest es weten hoeveel mensen d'r uit zouden lachen _O-

Ik baal, probeer nu al bijna 4 weken een nieuwe zag taste of the wild te bestellen bij Zooplus, elke keer uitverkocht en nu duurt het nog een week voor ze nieuwe binnen hebben -O- Mijn curver bak begint aardig leeg te raken nu, en hier in de buurt verkopen ze dat spul niet.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 19:30

http://zoofast.nl al geprobeerd?
Duurt ong 7 dagen voor je het binnen hebt als je betaald met paypal.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 19:46

Heb geen paypal, en dan ben ik dus ook een week verder. Dan kan ik net zo goed wachten tot zooplus weer voorraad heeft.

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 19:53

oooooh wij hebben sinds september een kitten in huis :) nuja tijgerin is een beter woord denk ik :)

Beatle is geboren bij een vriendin van mij in de stal :) geen afstamming bekend, de moederkat was ook niet van haar :)

Hierbij: Beatle

Nog in de stal:
Afbeelding

mini Beatle thuis
Afbeelding

Beatle recenter :)
Afbeelding

Bix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 19:58

Wow, wat een mooierd! :)

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 20:08

die is wel erg goed gelukt voor een stalkat ja <3

heb net een paar dozen gehaald zodat we wat beval-plekjes kunnen creeeren. Vanaf nu lekker vrij tot 21 dec dus tijd om te poetsen en dan heerlijk met de beentjes op de bank, tv aan en wachten tot het zo ver is :D

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 20:44

Amai die htk katjes zijn toch wel erg goed gelukt. <3

Wat ik me nu afvraag als ze zo vroeg meegaan dan zijn ze wettelijk toch niet inorde, niks mee hoor, gewoon vraag. En wat ik me dan nog meer afvraag, als iedereen zijn kat moet steriliseren en alle katten zijn binnen paar jaar steriel dan hebben we toch echt wel een probleem, binnen twintig jaar zijn ze met uitsterven bedreigt :P of zijn er mensen die toch nog katten mogen houden om mee te kweken.

Allez ga het nu eens echt simplistisch,kleinschalig en onnozel vertellen, maar wij zijn hier drie jaar geleden begonnen mt drie katten, hebben het jaar niet gehaald, dan vier katten, de kater als eerst steriel, nog voor de eerste kattin aan de beurt was, dood, dan nog een kattin steriel, 1 kat zwanger, hebben 2 kitten gehouden, beiden gesteriliseerd, dan kattin dood en de kater(spoorloos) dus na drie jaar zit ik mt drie katten die zich niet meer kunnen voortplanten als die ook sterven, ben ik kattenloos. Als je dit nu opentrekt op grote schaal := hebben ze wel goed nagedacht over dit plan of gaan ze dit in de toekomst weer afschaffen als er minder zwerfkatten en asielen zijn?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 20:51

In Nederland mogen ze wettelijk met 7 weken weg en hoeven ze niet geholpen te zijn.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 21:09

Oh dan kom ik er bij jullie halen :P :D
In België acht weken, paspoort en steriel

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 22:35

Zelfs paspoort hoeft bij katten nog niet.
Bij honden inmiddels wel gezonheidscheck met enting en paspoort. Het is wachten tot ze dat bij katten ook invoeren.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 00:37

Mooie foto's komen er weer voorbij! :j
Moet ook weer eens foto's maken.

Vanavond kwam m'n vader even langs en dat was voor het eerst dat ze niet direct de kamer uitvlogen bij bezoek. :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 08:13

Nou ze is er hoor, onze terrorist, maar ze is heel lief <3 geen moment bang.
Ze wilde alleen zonet haar blikvoer niet eten, maar dat kan ook stress zijn, ze had wel aan de brokjes gezeten. Ook had ze niks op de kattenbak gedaan vannacht, dus ik zal als ik om 10:30 weer thuis ben, zal ik op zoek gaan.. :D

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 13:28

PINK schreef:
EvaC wat een schattig koppie heeft ie. Ik zou gaan voor Joep!

Dat is het ook geworden. Toen ik gister avond thuis kwam had mijn vriend unaniem besloten dat het Joep werd. Hij heeft gister ook voor het eerst andere mensen ontmoet en dat vond hij erg leuk.

Ik ga vanmiddag een afspraak maken voor z'n tweede enting, dat zou eigenlijk op 26 december moeten, maar dat gaat natuurlijk niet.

@Besje, wat een mooi poesje!

Mag je ze zo vroeg al laten helpen dan? Mij werd aangeraden om te wachten tot hij 2 kilo weegt of 7 maand oud is.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 13:38

Joep is inderdaad leuk zeg!

I ben erachter gekomen dat m'n poesje een halve maincoon is, erg grappig! Afbeelding