Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ze wilt hem ook niet in de buurt hebben, hij mag even snuffelen maar daarna maakt ze duidelijk dat ze er klaar mee is. Arme Bo, haha. Dag 16 ….
het uitzicht

als ze minder op haar omgeving gefocust raakt dan zal ze wel een heel eind op het einde zitten.
Bas is momenteel in Den Haag aan t werk. Ik zei al; had eigenlijk mee moeten gaan
beetje rekening houden met een ander, of je hond opvoeden is tegenwoordig echt teveel gevraagd..
(zelfs zo'n hondje van 17 kg kan dat helaas bij mij met een verkeerde beweging zó voor elkaar krijgen) 
430 voor normaal en 630 voor kijkoperatie, schrok me het apelazerus haha. Andere ook gebeld en die zakken naar 390 en 250. Ik hoef niet te bezuinigen hoor … toen belde ik een kliniek hier in Barendrecht waar we eigenlijk nooit meer zijn geweest en die waren super vriendelijk en duidelijk en die kosten 400 euro maar mag je er bij blijven tot je hond slaapt enzovoort. Dus tot nu toe ligt mijn voorkeur daarbij!

xDenies schreef:@Punjab,
Bergen Op Zoom, 40minuutjes met de auto.
Enkele reis? Jeetje! Dat is ook niet om de hoek zeg
denk zelf 35minuutjes. Ik sta wel op een westernstal en hoef niet naar mn paard om te kijken in principe. Hier in de buurt staat of alles binnen of op een miniscuul stukje. Dus voor de pony heb ik dit prima over
xDenies schreef:Ja, enkele reisdenk zelf 35minuutjes. Ik sta wel op een westernstal en hoef niet naar mn paard om te kijken in principe. Hier in de buurt staat of alles binnen of op een miniscuul stukje. Dus voor de pony heb ik dit prima over
Bij het wakker worden was hij zo bang en verward dat hij best agressief werd. Niet naar mij en ze gaven ons gelukkig alle tijd om op een stil plekje bij te komen. Het was vreselijk maar ze hebben ons gelukkig goed ondersteund.