gribaldi schreef:Ik zou daar toch nog 100 keer over nadenken als ik jou was. Een Tamaskan is absoluut niet te vergelijken met een high content. Jouw Tammie zit waarschijnlijk ergens rond de 10% wolf of minder. Dat is zo weinig dat hij imo niet eens een low content genoemd zou worden.Kaus schreef:Wat ziet hier allemaal in Gibraldi? Een high content wolf lijkt me vreselijk. Dan moet je echt je hele leven inrichten naar je 'hond '.
Het is een volle Tamaskan, wie er allemaal bij zitten zou ik moeten opzoeken![]()
Nou ze zeiden ook dat je met een low content al je leven moet inrichten, nah hij past zich prima aan, aan ons hoor..
Wellicht dat 2 honden dan prima gaan en ik wil ze dan in een buiten verblijf hebben. Dus ja voorlopig een droom een geen must haha.
Een high content is een totaal ander dier. Die moet je houden ala dierentuin en meer dan er naar kijken zit er veelal niet in.
Ik zou dan eerder kijken naar een echte low(30-50%) en de highs gewoon lekker in de dierentuinen laten.
Kom ik ook weer eens onder mijn steen vandaan gekropen

Nog steeds geen pups hier. Roek kan elk moment loops worden maar waar ze de vorige keer vroeg was is ze nu natuurlijk laat....