Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marocje schreef:Hier ook absoluut geen mensen eten. Wil ik er meteen in hebben, ook duidelijk voor de kinderen.
Wil ik gewoon mijn boterham op de bank kunnen eten zonder geschooier.
Was best hilarisch hihi. Ik moet wel m'n bord niet laten staan op tafel, want dan gaat ze echt de kruimels nog eraf likken als ze er liggen, maar tijdens het eten laat ze ons met rust en dat vind ik al meer dan prima. Zo leer ik achter m'n kont aan op te ruimen
Was bij de vorige hond hetzelfde verhaal. Sommige mensen veranderen daar helaas ook echt niet in. En Sansa is dan wel onze eerste kat pas, en misschien hebben we geluk gehad met hoe goed ze alles oppikt en zich aanpast, maar kat of niet; daar accepteer ik het ook niet van. Net als dat ze niet op het aanrecht mag, niet in de kerstboom mag klimmen en ons niet met de nagels mag aanvallen
Op de katten Facebook pagina wordt je nog net niet verbannen als je ervoor uitkomt dat je je kat regels oplegt. Vind dat zo bijzonder
Heb wel regelmatig ruzie met m'n man die de pup stiekem dingen laat proeven. Bij de kitten doet hij dat gelukkig dan (nog) niet, maar vind dat echt niet grappig
Sansa krijgt d'r brokjes, elke avond vlees en tussendoor een snoepje. That's it - en meer als genoeg vind ik
Lisette0 schreef:Kimvicious schreef:Het enige wat niet veilig is, is ook hier slagroom. Moet deze dagen niet mijn warme choco onbeheerd laten staan want dan mis ik wat room haha.
Ik zou de hele toef missen. Twijfel er geen eens over.
.
Drinken is ze ook verzot op; thee, koffie, siroop, fris... Die tong is niet weg te slaan
Die zetten we dus meestal in de bench als we gaan eten. Daar moeten we nog wat meer mee oefenen hihi. Maar Sansa, de kat, eet dingen wel op als we het laten staan (en de pup dus ook) dus hier nu de regel dat alles meteen naar de keuken gaat haha. 
dat is hier voor hond en kat dezelfde regels, geen mensenvoer. De hondenkop gebruik ik regelmatig als onderzetter voor mn bord als ik op de bank eet
zal dr een zorg wezen haha
meer krijgen ze niet.

), maar wel een positief teken.
Had alleen niet de optie om hem in mijn slaapkamer te laten omdat Ruben bij mij op bed slaapt. Hij is sowieso wel een miauwerd want ook als hij even geen aandacht krijgt blert ie er ook over
hoop dat dat de komende dagen mindert, en negeer het verder.
Bedankt alvast!
Blue heeft nu trouwens ook al door dat als Maira doldwaze bui heeft dat ze beter aan de kant kan blijven.