Puppy Erbij 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_Jeanine_x

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:27

Arme jip, weg mannelijkheid!

Dat is schrikken met Keetje!!

Mooie foto's van Cody!!

M'n schoonouders kwamen net langs met de pup. Yoshi en pup waren druk met elkaar aan het spelen. Lekker druk naar elkaar aan het happen enzo. Zag Yoshi m'n vetrol even aan als pup ofzo... iedereen hier in een deuk van het lachen en Yoshi keek mij heel verbaasd aan zo van sorry baas was niet de bedoeling :+

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-21 21:57

Das flink schrikken!

En kijkt jip je al weer aan cupcakes? _O-

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 22:40

kiwiwitje schreef:
Das flink schrikken!

En kijkt jip je al weer aan cupcakes? _O-

Nee, want hij moet vannacjt weer de kap om aangezien meneer zonder toezicht anders de boel openlikt :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-21 22:48

Drakenkind haha

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 23:01

Oh oh, arme Jip :') Ik ben benieuwd hoe lang die het vol houdt :=

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 05:57

Lang. Hij heeft als tegenprestatie mij de hele nacht wakker gehouden. En ik heb zo dagdienst :+

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-21 08:07

Haha oeps

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 08:30

Ik vind die T-shirt van Jip trouwens mooier dan die wij hadden. Oranje staat zo vriendelijk. :D

Volgende week ga ik op puppybezoek. :j klasgenoot krijgt een puppy dus ik moet even spieken. :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-21 11:55

Hele panda invasie maar voor de pups van Chill de puppypakketjes gemaakt. Dinsdag gaan we kijken <3
Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 12:32

Ohhh wat super leuk die pakketjes, kiwi! <3

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 14:55

candalisa
Dankje! Elk beetje helpt en wat ik kan doen, doe ik met veel liefde. Ik weet uit eigen ervaring hoe hard ze werken bij de ambulance en hoe hard donaties het jaar rond al nodig zijn, maar nu helemaal. We hebben een aantal instanties financieel wat geld gedoneerd, maar ook even door de eigen voorraadkasten gaan is toch het minste wat we konden doen, als het gemist kan worden. Heb ook aan gewoon huisraad/eten voorraad e.d. gedoneerd bij het gewone inzamelpunt bv. En wat ik nog zelf aan dierenspul had wat gemist kon worden, is nu ook weggebracht.

xLaraaj
Ohhh jeetje wat een rot ongelukje met Charlie! Hoe gaat het ondertussen? Ben je een medical pet shirt gaan proberen nu? Wij hebben ‘m na Arya’s castratie gebruikt en ik ben er echt heel erg over te spreken. Doordat zo’n ‘barrière’ van stof ertussen zit, blijven ze er toch vaak sneller vanaf tov dat ze met een kap sneller proberen toch ergens bij te komen is mijn ervaring. Dus ik denk dat het shirt het proberen wel waard is.

CC
Jip ziet er stoer uit met z’n oranje shirt haha. Wilde jij eerst nog geen oranje. Hij’s veel toffer als de standaard donker blauwe als je het mij vraagt ;)

Eefsel
Leuke foto’s weer van mega schattige pups hihi. Ik heb zo’n zwak voor die retriever pups he <3

Kiimm
Toffe foto’s heb je al binnen gekregen van de eerste fotograaf!! Wat is het toch een knapperd.

Piuni
Ah wat een rotte ervaring zeg pff. Kan me voorstellen dat het ook voor de eigenaresse van het andere hondje schrikken is geweest. Je moeder en jij zelf hebben wel heel netjes gereageerd/ermee om gegaan, top hoor. Hopelijk de rust nu weer wat wedergekeerd en kun je het voorval snel vergeten - en Keetje hopelijk ook.

Jeanine
Oeeeeps haha. Hap uit vrouwtje haha.

Nayomie
Puppy bezoek is inderdaad altijd zo leuk om te doen! Ik sta ook alweer te popelen om naar Kim’s monstertjes te gaan binnenkort ergens haha.

kiwi
Zo leuk weer die pakketjes <3

Mijn aanbod om beschikbaar te zijn als inzamelpunt voor dierbenodigdheden, blijft voorlopig nog geldig - komende week een mid week weg, maar er is wel iemand bij ons thuis, het grootste deel van de dag, waar dan afgegeven kan worden, en als ik weer terug ben vanaf vrijdag, ga ik zelf weer verder. Vanochtend bij de ambulance geweest om de eerste lading spullen af te leveren en even snel bij te kletsen met een aantal oud-collega's. Ze waren zooo blij ermee en dat doet dan goed - dus ook nogmaals aan de mensen die al gedoneerd hebben: onwijs bedankt! En ook qua geld donaties is er al een heel mooi bedrag binnen gekomen, echt fantastisch. Ze zijn momenteel dus oa druk bezig met basispakketten samen te stellen voor huisdieren en deze brengen ze dan ook zelf bij de getroffen eigenaren en dieren langs. De spullen gaan dus harder weg als ze aankomen, dus ik ga iedereen om me heen voorlopig gewoon lekker lastig vallen haha. Net die ene persoon die mijn oude Facebook bericht niet las, kan ‘m nu misschien wel weer lezen en denkt ‘ja, ik kan wel wat missen.’ En de rest scrollt maar gewoon lekker er langs als ze er moe van worden :')

Voor wie het toevallig wil weten wat ze precies nodig hebben, kan altijd een pb’tje sturen. Kreeg toenstraks van een bokker nog de vraag naar waar een pakket naartoe gestuurd kon worden, dus da’s ook weer onwijs lief!

---

Arya en Sansa liggen voornamelijk veel te relaxen de laatste dagen. Hebben beiden wat last van de benauwdheid in huis. Merk ik bij Sansa bv aan het feit dat ze vrijwel alleen nog maar op de tegels ligt en dus ook niet meer bovenin haar krabpaal oa haha.

Arya eet met zo'n weer als dit dus erg wisselend en niet telkens meer de hele portie op enz. Wat denk ik een combi is van warmte (in huis) alsook minder lopen de laatste week weer. Maar goed, komt wel weer.
Kijk uit naar ons midweekje weg a.s. maandag. Zag dat de temperatuur iets boven de 20 graden zou zijn met wat regen tussendoor, dus dat vind ik wel perfect zo haha.

Onder het wasrek is altijd een favo plekje :')
Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 15:14

Dit warme weer is inderdaad niet fijn. Zhiva had besloten dat haar vetbed maar buiten de bench moest, dus heel zorgvuldig haar vetbed eruit getrokken en zelf in de bench gaan liggen :')

Wel balen dat het eten nu zo wisselvallig gaat. Snap het wel, maar lijkt me ook wel lastig!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 15:18

Tot nu toe ik maak me er niet zo’n zorgen om, want het valt wel mee en is imo wel verklaarbaar. Is ook geen weken aan de gang ofzo maar is meestal een periode van een paar dagen - had ze laatst met t warme weer bv ook en dat trekt ook weer bij. Ze valt niet af, en ze krijgt minstens de helft van de dagelijkse hoeveelheid nog binnen en dr vitaminen en mineralen in normale hoeveelheid bv wel nog dus ze komt niet snel wat tekort.

Daarnaast is ze ook gewoon minder actief met dit weer dus ze verbruikt ook minder energie. T is wat anders als ze idd weken tot maanden slechter eten en eventueel afvallen omdat het consistent gebeurd, maar da’s hier niet het geval.

En zhiva goed bezig met t vetbed :')
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 23-07-21 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 15:20

Oh dat is wel fijn! En als ze minder beweegt, wat logisch is, zal ze misschien voor zichzelf ook iets hebben dat minder eten ook voldoende is.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 15:24

xLaraaj
Ohhh jeetje wat een rot ongelukje met Charlie! Hoe gaat het ondertussen? Ben je een medical pet shirt gaan proberen nu? Wij hebben ‘m na Arya’s castratie gebruikt en ik ben er echt heel erg over te spreken. Doordat zo’n ‘barrière’ van stof ertussen zit, blijven ze er toch vaak sneller vanaf tov dat ze met een kap sneller proberen toch ergens bij te komen is mijn ervaring. Dus ik denk dat het shirt het proberen wel waard is.

Mijn aanbod om beschikbaar te zijn als inzamelpunt voor dierbenodigdheden, blijft voorlopig nog geldig - komende week een mid week weg, maar er is wel iemand bij ons thuis, het grootste deel van de dag, waar dan afgegeven kan worden, en als ik weer terug ben vanaf vrijdag, ga ik zelf weer verder. Vanochtend bij de ambulance geweest om de eerste lading spullen af te leveren en even snel bij te kletsen met een aantal oud-collega's. Ze waren zooo blij ermee en dat doet dan goed - dus ook nogmaals aan de mensen die al gedoneerd hebben: onwijs bedankt! En ook qua geld donaties is er al een heel mooi bedrag binnen gekomen, echt fantastisch. Ze zijn momenteel dus oa druk bezig met basispakketten samen te stellen voor huisdieren en deze brengen ze dan ook zelf bij de getroffen eigenaren en dieren langs. De spullen gaan dus harder weg als ze aankomen, dus ik ga iedereen om me heen voorlopig gewoon lekker lastig vallen haha. Net die ene persoon die mijn oude Facebook bericht niet las, kan ‘m nu misschien wel weer lezen en denkt ‘ja, ik kan wel wat missen.’ En de rest scrollt maar gewoon lekker er langs als ze er moe van worden :')

Voor wie het toevallig wil weten wat ze precies nodig hebben, kan altijd een pb’tje sturen. Kreeg toenstraks van een bokker nog de vraag naar waar een pakket naartoe gestuurd kon worden, dus da’s ook weer onwijs lief!

---

Arya en Sansa liggen voornamelijk veel te relaxen de laatste dagen. Hebben beiden wat last van de benauwdheid in huis. Merk ik bij Sansa bv aan het feit dat ze vrijwel alleen nog maar op de tegels ligt en dus ook niet meer bovenin haar krabpaal oa haha.

Arya eet met zo'n weer als dit dus erg wisselend en niet telkens meer de hele portie op enz. Wat denk ik een combi is van warmte (in huis) alsook minder lopen de laatste week weer. Maar goed, komt wel weer.
Kijk uit naar ons midweekje weg a.s. maandag. Zag dat de temperatuur iets boven de 20 graden zou zijn met wat regen tussendoor, dus dat vind ik wel perfect zo haha.

Onder het wasrek is altijd een favo plekje :')
Afbeelding[/quote]

Het gaat eigenlijk zeer goed! De zalf werkt super en dan gaat de kap om en dan blijft hij er mooi af. Doet ook geen moeite ofzo om de kap af te krijgen. Vind het allemaal wel best. Enkel het insmeren is niet zijn favo momentje.

Vind het wel heel mooi dat je zo vanalles probeert in te zamelen en hun te helpen. Heel mooi initiatief!

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 17:58

Ik zie weer van alles bij komen. Leuke en minder leuke dingen. Ik heb het even globaal gelezen op mijn werk :)

Ik heb nog een paar foto's gekregen :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En meneer was nog even de boef aan het uithangen :+
Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 18:03

Awhhh <3

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-21 18:38

Gave foto's van Cody <3

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 09:37

Wij gaan vandaag op bezoek bij de fokker van Zhiva. Als het even meezit met weer, dan maken we er direct een strandwandeling bij. Haar eerste strandwandeling, we wilden namelijk wachten tot ze 1 jaar was. :D

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 09:53

Leuke foto's van Cody.
Veel plezier Nayomie, zal wel druk zijn op het strand vandaag.
Fijn dat het beter gaat Lara.
Curse, lastig dat slechter willen eten, maar ik snap dat je het los laat, aangezien ze gelukkig niet echt afvalt of andere gekke dingen. Ze zou wel een beetje de eetlust van Roetsj mogen hebben.
Leuke puppypakketjes Kim.
CC, hoe is het met Jip? Kijkt hij je al weer aan?

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 10:38

Leuk Nayomie! Strand is zeker een aanrader.

Fannetje, hij loopt nu rond met een inco broekje,onderbroek van mijn zus haar vriend en het shirt _O-

Het is dit òf de kap. Maar hij draait vanzelf wel weer bij.

Hij was gisteren aan het rollen in het gras en rolde bijna de sloot in. Idioot haha :+

Ik had gisteren een vrij pittige dagdienst, dus bij thuiskomt hebben we op het gras samen liggen slapen :z

Afbeelding

Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 19:05

Hahaha wel heel charmant hoor. :))

Uiteindelijk niet meer aan het strand toe gekomen. Uiteindelijk heeft ze de middag samen met haar zusje gespendeerd en lekker gespeeld. En heb ik lekker puppy's geknuffeld. :')
Hoewel ik eerst beetje terughoudend was naar de meeting met haar zusje, hebben ze het uiteindelijk heel leuk samen gehad. :D

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 19:33

CupCakes_ schreef:
Leuk Nayomie! Strand is zeker een aanrader.

Fannetje, hij loopt nu rond met een inco broekje,onderbroek van mijn zus haar vriend en het shirt _O-

Het is dit òf de kap. Maar hij draait vanzelf wel weer bij.

Hij was gisteren aan het rollen in het gras en rolde bijna de sloot in. Idioot haha :+

Ik had gisteren een vrij pittige dagdienst, dus bij thuiskomt hebben we op het gras samen liggen slapen :z

[ [url=m/2kYY36.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/538lIz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die onderbroek :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 20:07

Nayomie, super dat het zo goed ging! *\o/*

Piuni, mooi he :Y)

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 08:38

Hey, als het maar werkt toch? Het is tenslotte maar voor een paar dagen.