De S, M,L zijn redelijk gelijk aan elkaar qua grootte. Alleen qua gewicht verschillen ze van elkaar. de XL is wel mega.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RoosvanBlue schreef:Prachtige foto's van een prachtige hond NorwayFjord![]()
Jackie liep vandaag flink mank. Ik ging in eerste instantie in paniekmodus maar ik ga me (nog) niet druk maken. Ze is ook erg moe en sloom dus ze kan best wat groeipijn hebben of gisteren even te gek hebben gedaan. Ze had zich in de middag verstapt en ging 's avonds ook nog als een dolle door. Dus we doen gewoon even rustig aan een paar daagjes.
Ik heb ook mijn opvoed-aanpak iets aangepast, ik ben een stukje strenger en wat meer naar mijn eigen gevoel aan het handelen en dat werpt ook zijn vruchten af. Op de een of andere manier weet ze nu ineens dat het menens is en Jones ook. Er wordt niet geklooid om botjes en we doen gewoon ff normaal met zijn allen!![]()
Onze basiscursus gaat wel door maar grotendeels online. Ik heb gemaild dat ik dat eigenlijk niet zo ideaal vind. De theorie ken ik juist al van de vorige keer en we zijn al bijna door alle oefeningen heen. Het gaat me juist om de context met meer mensen en honden wat ik graag wil oefenen en dat hebben we nu niet. Dus ik heb gevraagd of we de vervolg 1 straks meteen mogen gaan doen i.p.v. de basiscursus. Ben benieuwd want ze kunnen natuurlijk niet een uitzondering voor iedereen maken, maar de puppy- en basiscursus vind ik niet heel goedkoop dus ik wil er wel iets zinnigs voor terug eigenlijk
xDenies schreef:Dus ik kwam meneer met z'n blauwe labrador weer tegenBodhi stond met z'n rug die kant op en was druk aan het snuffelen, die is een beetje zielig dus ik dacht laat hem lekker z'n ding doen. Komt die man hoor, 'Ja hij doet niets hoor', 'Nee maar die van mij wel', 'Ja maar ik ben niet bang voor honden hoor!', 'Ja daar gaat het niet om
' 'Ja nou, zij kan ook gemeen doen als het moet hoor!!', ondertussen is die labrador al in de riem hangend (flexi) op Bo af aan het komen en ze snuffelen een klein beetje en Bodhi gromt dat ie het niet fijn vind, blauwe labrador rent met staart tussen d'r benen terug. Dus ik zeg, '' Joh ik heb er niet voor niets zo'n geel label aan hangen heh', Dus hij begint te mopperen en toen was ik er klaar mee. 'Ik heb een hond met een trauma, die is als pup zijnde aangevallen en vind het gewoon niet fijn. Ik hoef daar met jou niet continu over in discussie en ik zou het fijn vinden als je het gewoon kan respecteren'. En hij wilt wat zeggen .. mompelt wat en sleurt z'n labrador zo mee. Blijft vervolgens door mompelen dus ik zeg, 'Wat zeg je?', bedoel als ik nog iets voor je moet uitleggen dan graag! Maar ik moest mijn mond maar houden en bladiebla.
Waarom worden mensen altijd boos op mij? Vooral als ze zelf achterlijk doen.![]()
![]()
Hoop dat het nu voor eens en voor altijd duidelijk is. Ging die daarna nog helemaal groot staan toen tegen een andere vrouw met rottweiler (die ik ken van mn werk) echt man, man, man ..
punjab schreef:Balen Denise hopelijk laat ie je nu met rust.
Knappe Mulan al weer bijna 1 jaar. Senna al bijna weer al 2 jaar.
De kleine wou graag naar het strand. Dus we gingen kijken of dat mogelijk was. We hadden gewoon een prive strand. [ [url=m/znQnjw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kDpCoQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
xDenies schreef:Dus ik kwam meneer met z'n blauwe labrador weer tegenBodhi stond met z'n rug die kant op en was druk aan het snuffelen, die is een beetje zielig dus ik dacht laat hem lekker z'n ding doen. Komt die man hoor, 'Ja hij doet niets hoor', 'Nee maar die van mij wel', 'Ja maar ik ben niet bang voor honden hoor!', 'Ja daar gaat het niet om
' 'Ja nou, zij kan ook gemeen doen als het moet hoor!!', ondertussen is die labrador al in de riem hangend (flexi) op Bo af aan het komen en ze snuffelen een klein beetje en Bodhi gromt dat ie het niet fijn vind, blauwe labrador rent met staart tussen d'r benen terug. Dus ik zeg, '' Joh ik heb er niet voor niets zo'n geel label aan hangen heh', Dus hij begint te mopperen en toen was ik er klaar mee. 'Ik heb een hond met een trauma, die is als pup zijnde aangevallen en vind het gewoon niet fijn. Ik hoef daar met jou niet continu over in discussie en ik zou het fijn vinden als je het gewoon kan respecteren'. En hij wilt wat zeggen .. mompelt wat en sleurt z'n labrador zo mee. Blijft vervolgens door mompelen dus ik zeg, 'Wat zeg je?', bedoel als ik nog iets voor je moet uitleggen dan graag! Maar ik moest mijn mond maar houden en bladiebla.
Waarom worden mensen altijd boos op mij? Vooral als ze zelf achterlijk doen.![]()
![]()
Hoop dat het nu voor eens en voor altijd duidelijk is. Ging die daarna nog helemaal groot staan toen tegen een andere vrouw met rottweiler (die ik ken van mn werk) echt man, man, man ..