Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ianthe schreef:gribaldi schreef:Wat voor ras is Olly? Volgens mij zit er bij mij eentje in de groep met training.
Diandra, prachtige foto's. Ik wil eigenlijk ook nog eens een fotograaf hebben die wat mooie foto's kan schieten.
Dat zou wel heel bijzonder zijn, er is er maar eentje van in Nederland en dat is een teef in fawn kleur. Hier in Duitsland zijn er ook maar rond de 8.
Hij is een Braque du Bourbonnais.
DezeNaam schreef:Kiwi; het is ook een hele grappige hond hoor.Ik moet het filmpje eens plaatsen van hoe hij water uit mijn hand probeerde te drinken... Of eerder; hij probeerde de druppels die tussen mijn vinger uitkwamen te vangen (ziet er heel dramatisch uit met die grote tanden) en bleef aan de onderkant van mijn hand likken...
![]()
Van vooraanzicht valt het gelukkig erg mee gribaldi.Maar als hij loopt dan zie je het wel een beetje.
Tamaskans zijn echt wel leuk! Vind ze ook mooier dan de Saarloos meestal.. :p En ze zijn volgens mij ook een pak socialer? Ik twijfel zelf voor later, ik vind de Tjesch zijn terughoudend karakter wel iets hebben maar soms is hij net iets te angstig helaas.. Al is hij nog maar 8-9 maanden dus hier kunnen we nog aan werken.
Nagels zijn inderdaad ook erg scherp ja. Je wordt er wel hard van uiteindelijk..xd
Heb je nog een foto van de jouwe? Volgens mij is het al even geleden dat ik die gezien heb.
(Ik denk dat er trouwens iemand in het topic zat met een saarloos, de gebruikersnaam was iets met ‘sar’ dacht ik..)
Kaus schreef:Wat ziet hier allemaal in Gibraldi? Een high content wolf lijkt me vreselijk. Dan moet je echt je hele leven inrichten naar je 'hond '.