Puppy Erbij 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marlis

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 18:53

Aah knappe puppy's en een knappe Cody, blij ei.

Hier is Ivy voor de tweede keer naar de trimmer geweest. Braaf zich gedragen wou met de andere vier honden ook mee in bad.Afbeelding

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 19:02

Toch vind ik die foto van Cody wel onwijs leuk!

Knappe Ivy!

Ik ga morgen nog last minute naar de dierenwinkel voor een medical pet shirt. Overal zijn die dingen uitverkocht. Maar aangezien Jip morgen gecastreerd hebben we die misschien wel nodig:=

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 19:04

Ik krijg echt puppy kriebels van al die foto's <3 Stiekem wil ik nog eentje erbij :o

Ivy ziet er mooi uit zo! Fijn dat het goed ging.

Awhh Cody! <3

Hier gaat het verder nog steeds goed. Trainen lekker door zo. Vanochtend even naar een hondenstrand geweest waar ze aan de lange lijn op mocht. Waren mensen in de buurt en vertrouw Zhiva nog niet op haar recall. :Y) Aandacht is steeds beter te krijgen van Zhiva wat honden passeren ook steeds makkelijker maakt. Zijn er nog lang niet maar alles met stapjes. Zijn nog genoeg waar we aan werken. :D

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 19:13

CupCakes_ schreef:
Toch vind ik die foto van Cody wel onwijs leuk!

Knappe Ivy!

Ik ga morgen nog last minute naar de dierenwinkel voor een medical pet shirt. Overal zijn die dingen uitverkocht. Maar aangezien Jip morgen gecastreerd hebben we die misschien wel nodig:=

Krijg je die niet mee bij de dierenarts? Hier altijd vanuit dierenarts zo shirt. Wel voor betalen natuurlijk haha

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 19:14

Nayomie schreef:
Ik krijg echt puppy kriebels van al die foto's <3 Stiekem wil ik nog eentje erbij :o

Ivy ziet er mooi uit zo! Fijn dat het goed ging.

Awhh Cody! <3

Hier gaat het verder nog steeds goed. Trainen lekker door zo. Vanochtend even naar een hondenstrand geweest waar ze aan de lange lijn op mocht. Waren mensen in de buurt en vertrouw Zhiva nog niet op haar recall. :Y) Aandacht is steeds beter te krijgen van Zhiva wat honden passeren ook steeds makkelijker maakt. Zijn er nog lang niet maar alles met stapjes. Zijn nog genoeg waar we aan werken. :D

Fijn dat het steeds beter gaat

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 19:14

Sorry up front als ik niet overal op reageer. Heb wat globaal gelezen en gereageerd nu. Beetje chaotisch hier.

Gefeliciteerd nog candalisa

En ik kan niet wachten om je knappe pupsels te komen knuffelen kiwi.
Leuk dat de oogjes nu open zijn.

Wat knap van Ivy bij de trimsalon! Wat is ze ook bizar hard gegroeid weer he, jeeeetje!
Ben echt benieuwd hoe groot ze gaat worden hihi.

Ik zie knappe Cody nog voorbij komen. Leuke actie foto! Benieuwd wat je nog meer gaat krijgen.

CC
Welke maat heb je nodig? Anders kan ik je die van Arya opsturen.
Alleen heb je 'm dan pas op z'n vroegst zaterdag.

Nayomie
Ik zag het idd voorbij komen hier en daar dat jullie goed bezig waren, toppers! Ik ben eens benieuwd met die twee van ons komende week daar xD Erkemederstrand onveilig maken hihi. En ach, hier ook nog genoeg om aan te werken. Het afgelopen jaar niet zo consequent getraind en consequent geweest met alles tov het eerste jaar, en dat merk je ook nog wel aan sommige dingen. Maar komt wel, stapje voor stapje weer. Veel is gelukkig qua training altijd op te pakken uiteindelijk, dat zie je bij jullie ook wel wat voor mooie sprongen je met Zhiva hebt gemaakt <3 Maakt mij ook duidelijk dat ik ook echt weer eens wat moet gaan oppakken hihi.

---

Hier weinig updates wat Arya betreft. Heb d'r een beetje verwaarloosd de afgelopen week ivm dat ik druk bezig ben geweest om uit te helpen hier in de omgeving. Vandaag is het ook erg warm ineens, dus ons langere rondje wordt iets ingekort en ga ik vanavond wat later doen, zoals gister ook.

Mocht trouwens iemand in omgeving Heerlen nog dierverzorging, voeding, spulletjes kunnen missen... Ik ga as vrijdag naar de dierenambulance in Maastricht om ingezamelde spullen te doneren. Dacht, gooi 't balletje toch even op hier tussen alle dierenvrienden onder het mom 'niet geschoten is altijd mis'. Een aantal hebben al gedoneerd via de donatie oproep op FB - ook in m'n onderschrift te vinden - en/of spulletjes afgegeven hier; Nogmaals echt onwijsssss bedankt dames <3

Dus hier nog een paar dagen wat dingen doen en in het weekend voorbereiden voor ons midweekje Flevoland komende week. Daar hopelijk even bij tanken en wat quality time met Arya inhalen, waarbij we nog een paar doggy dates op de planning hebben staan *\o/*

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 19:31

Wat goed van je hulp, heel lief.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-21 19:33

Ben benieuwd naar de andere foto’s van cody. Hier is t allemaal nog behoorlijk druk en wat slaap tekort. Dus ik lees vooral mee. En drop af en toe wat

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 19:46

Marlis schreef:
Wat goed van je hulp, heel lief.

Ja, echt niks doen kan ik gewoon echt niet.
M'n hart breekt echt van alle ellende - en sure, je kunt ook niet alles en iedereen helpen en wereldwijd is elke dag ergens wel ellende, maar hier kan ik nu wel buiten geld doneren om iets doen nu, dus ja.

Als oud dierenambulance vrijwilligster kan ik me ook de ellende bij de dierenambulance goed indenken/visualiseren (ze hebben zelf oa ook schade aan het pand bv en momenteel rijden ze dag in dag uit voor het ophalen van kadavers), dus zowel geld als spullen inzamelen om m'n oud collega's te helpen is ook het minste wat ik kan doen dan.

Maar ook als je de schade/gevolgen ziet voor omwonenden in de omgeving... Het is echt hartverscheurend. Dus ook voor hen probeer ik te doen wat ik kan tussendoor - spullen vervoeren, pakketten uitdelen, dat soort dingen.

Vandaag nog gebeld met de manager van de ambulance en daarvan kreeg ik oa (want de ellendige verhalen zal ik jullie besparen) te horen dat ze nu al bijna €5000 gedoneerd kregen in de afgelopen week. Echt fantastisch. Daar werd ik dan echt even heel erg blij van! *\o/*

---

Ben ook wel echt even toe om bij te tanken, dus kijk ook wel uit naar ons midweekje weg. Ik vond de omgeving van De Eemhof vorig jaar ook echt heerlijk vertoeven, lekker rustig waar ik gelopen heb, dus dan kan ik wat quality time met Arya inhalen.

Kwam deze vandaag tegen. Moest ik even om lachen :')

Afbeelding

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 21:05

Werken die medical pet shirts goed? Hier heeft Charlie zijn edele kerstballetjes bijna 2degraads verbrand. Moet er 3x per dag zalf op doen zn doe hem dan ook zo’n kap aan maar de spaghetti weet zich toch in rare bochten te weingen en heeft een enge lange tong … :+

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 21:17

xLaraaj schreef:
Werken die medical pet shirts goed? Hier heeft Charlie zijn edele kerstballetjes bijna 2degraads verbrand. Moet er 3x per dag zalf op doen zn doe hem dan ook zo’n kap aan maar de spaghetti weet zich toch in rare bochten te weingen en heeft een enge lange tong … :+

Hoe heeft hij dat in hemelsnaam voor elkaar gekregen? _O-

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 21:21

Aah arm beest hoe heeft die dat dan gedaan.

Bij al onze honden ook die van m'n zus werkte die shirts, ideaal.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 22:05

Geen idee. Dierenarts dacht misschien op ons terras in steen die te warm was door de zon. Enkel ligt Charlie bijna amper in de zon. Wij denken nu meer aan een plant op wandeling met chemisch middel erop ofzo. Geen idee hoe hij dat gedaan heeft maar is wel heel zielig. :') Gelukkig heeft hij geen pijn

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-21 22:07

xLaraaj schreef:

Oh god arme vent!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 14:48

Ik heb Jip net opgehaald bij de dierenarts. Hij is diep, diep beledigd en pakt niet eens een stukje frikadel aan. _O-

Sidenote: het shirt is onderweg als vervanger van de lampenkap. Want daar zit nu al een scheur in doordat hij overal tegen aan dendert met mach 10 :')

Zijn reactie
hoe durf je mijn edele delen weg te halen mens?!
Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 14:53

Hier werkte een T-shirt goed, maar side note. Zhiva was niet zo baldadig als jouw hond Lara :')

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 15:08

Arme Jip!

Ze gaan hard zeg cursebreaker.

Ik lees vooral mee. Met nog niet de pup in huis is het nog wat stil hier haha. Zouden afgelopen weekend weer gaan puppy knuffelen, maar helaas zorgde corona ervoor dat het niet doorging. De pups zijn alweer 5 weken, nog 3 weken en dan komt eindelijk Maggie bij ons! Volgende week zondag weten we eindelijk wie het gaat worden. Kijk er onwijs naar uit! En nog even portretjes van de dames:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De voorbereidingen in huis en op m'n werk zijn wel al in volle gang. Hebben een vrij grote bench, maar heb die kleiner gemaakt met een rekje en vandaag een lekker kussen voor erin gekocht.

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 16:55

Even een fotospam :+

Foto's van de eerste fotograaf heb ik binnen <3
Van de anderen 3 moet ik ze nog ontvangen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding8

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 17:00

Wauw prachtige foto's!

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 17:18

Super mooie foto's hoor!

Leuke golden pupjes spannend hoor hopelijk mag je nog een keer knuffelen ben wel blij dat ik zelf mag kiezen :))

Cupcake ah arme vent z’n kap is ook echt niks

Laraaj auw dat lijkt me echt pijnlijk zou aftersun ook helpen? Dat verkoelt ook een beetje en idd een shirt eroverheen.

Cursebreaker wat goed dat je je zo inzet!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-21 17:49

Ohhh dat 3e goldenpupje <3

En wat een gave foto’s van cody!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 18:21

Die 2e golden pupje, super cute.

Arme Jip zijn manlijkheid kwijt en een gave foto van Cody met baasje. Andere foto's ook leuk

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 18:58

Wat een prachtige puppy's staan hier weer boven <3

Pff... wij zijn ons net echt rot geschrokken, ik zit er nog steeds van te trillen.

Ik loop samen met mijn moeder en Keetje langs het hondenpoep veldje waar keeshonden los lopen (veld is omheind). De honden begonnen hard te blaffen en te grommen en ineens springt er eentje over het hek heen en die komt me toch in een vaart op ons af gestormd. Omdat Keetje, terwijl de hond op ons af komt rennen, van schrik begon te piepen en de hond door bleef rennen, vertrouwde ik het niet, ik weet natuurlijk niet wat zijn intenties zijn en mij lijkt het dat als je een andere hond hoort piepen, wel wat afstand neemt. Ik heb de hond, toen hij bij ons kwam, in zijn vel gegrepen en van Keetje afgehouden, want toen werd wel duidelijk dat hij niet de intentie had om te snuffelen. Mama had Keetje (die van schrik nog steeds aan het piepen was), snel opgepakt en is verderop gaan staan om haar daar weer neer te zetten. Het meisje die haar honden uitliet was zich helemaal wild geschrokken en kwam er snel aangehold, zij kon natuurlijk ook niet weten dat de hond over het hek heen zou springen.

Eind goed al goed, maar we zijn wel heel erg geschrokken, en het arme meisje ook, zij was ook vrij jong en stond in tranen haar hond weer aan te lijnen.

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:13

Piuni, snap dat jullie geschrokken waren. Maar dat meisje dus ook. Die zal ze daar niet zomaar meer loslaten, denk.

Weer leuke foto's voorbij zien komen.
En arme Jip is zijn trots kwijt.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:26

Oh jeetje dat is wel echt even schrikken :oo