Hier is Ivy voor de tweede keer naar de trimmer geweest. Braaf zich gedragen wou met de andere vier honden ook mee in bad.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CupCakes_ schreef:Toch vind ik die foto van Cody wel onwijs leuk!
Knappe Ivy!
Ik ga morgen nog last minute naar de dierenwinkel voor een medical pet shirt. Overal zijn die dingen uitverkocht. Maar aangezien Jip morgen gecastreerd hebben we die misschien wel nodig:=
Nayomie schreef:Ik krijg echt puppy kriebels van al die foto'sStiekem wil ik nog eentje erbij
Ivy ziet er mooi uit zo! Fijn dat het goed ging.
Awhh Cody!
Hier gaat het verder nog steeds goed. Trainen lekker door zo. Vanochtend even naar een hondenstrand geweest waar ze aan de lange lijn op mocht. Waren mensen in de buurt en vertrouw Zhiva nog niet op haar recall.Aandacht is steeds beter te krijgen van Zhiva wat honden passeren ook steeds makkelijker maakt. Zijn er nog lang niet maar alles met stapjes. Zijn nog genoeg waar we aan werken.
Marlis schreef:Wat goed van je hulp, heel lief.
xLaraaj schreef:Werken die medical pet shirts goed? Hier heeft Charlie zijn edele kerstballetjes bijna 2degraads verbrand. Moet er 3x per dag zalf op doen zn doe hem dan ook zo’n kap aan maar de spaghetti weet zich toch in rare bochten te weingen en heeft een enge lange tong …