Puppy erbij 2019

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:44

Om op de ‘discussie’ van de vorige pagina in de gaan... Ik heb iemands BC ook wel eens ‘uitgescholden’ voor Aussie oops. :’) Terwijl ik dus met de BC van een van mijn vrienden bezig was. Die hond was echt gewoon heel grof gebouwd en had een veel rondere kop dan wat ik bij BC’s gewend was.

Nu ben ik zelf heel erg beledigd als mensen de wolfhond waarmee ik wandel aanzien voor husky... :+ Zeker als ze her niet eens komen vragen maar ik mensen hoor zeggen ‘Kijk een husky!’
Ik snap het echt niet. Ook niet dat mensen husky’s op wolven vinden lijken en op een wolfhond lijken ze dus ook helemaal niet... En ik vind husky’s ook helemaal niet zo’n mooie honden dus dat maakt het erger. :’( :’)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(Hij is trouwens 8-9 maanden oud, dus zal nog wat uitzwaren. Foto’s zijn nogal wazig door Bokt)

kiwiwitje

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-19 10:06

Die poot op je shirt _O-

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 10:46

Tja vind de berner sennen voor prim al erg maar kenai was ooit een golden retriever.. |(
Afbeelding

Ik vraag me altijd af waarom er geen stamboom bij zit als beide ouders dat wel hebben, vertrouw dat nooit zo..

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-19 11:12

Wel een hele bijzondere Golden dan :')

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:52

Bij ons zien ze wel dat het een border is :P maar kan ook bijna niet anders

Maar vaak is het wel “oh jij hebt zon schapenhond!!”

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:52

DezeNaam schreef:
Om op de ‘discussie’ van de vorige pagina in de gaan... Ik heb iemands BC ook wel eens ‘uitgescholden’ voor Aussie oops. :’) Terwijl ik dus met de BC van een van mijn vrienden bezig was. Die hond was echt gewoon heel grof gebouwd en had een veel rondere kop dan wat ik bij BC’s gewend was.

Nu ben ik zelf heel erg beledigd als mensen de wolfhond waarmee ik wandel aanzien voor husky... :+ Zeker als ze her niet eens komen vragen maar ik mensen hoor zeggen ‘Kijk een husky!’
Ik snap het echt niet. Ook niet dat mensen husky’s op wolven vinden lijken en op een wolfhond lijken ze dus ook helemaal niet... En ik vind husky’s ook helemaal niet zo’n mooie honden dus dat maakt het erger. :’( :’)

[ [url=m/N1CeB0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/a6g1Ul.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8fXS4G.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kbyzwP.png]Afbeelding[/url] ]

(Hij is trouwens 8-9 maanden oud, dus zal nog wat uitzwaren. Foto’s zijn nogal wazig door Bokt)

Wat leuk zeg! Ik ben benieuwd hoe die van mij er uitziet op die leeftijd haha.
Vannacht werd ik er nog van beticht dat ik een DH had en geen wolf, dat hij gewoon grote hoektanden had meer niet.

Uhh oké :')

Husky heb ik ook al gehoord, DH ook... Nu wel 2 mensen tegen het lijf gelopen die meteen zeiden, wat een mooie wolf.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:45

Naya heeft HD A en ED 0/0 *\o/* *\o/*

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:53

Gefeliciteerd! *\o/*

Hier wordt niet zo vaak gevraagd wat voor ras het is. Volgens mij gaat bijna iedereen er vanuit dat het podencokruisingen zijn. Wel regelmatig mensen die vragen of het een Kelpie of Cattle is. En anders dus mensen die vragen of het een podenco is.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-19 13:04

xLaraaj schreef:

Gefeliciteerd! :D

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 13:05

xLaraaj schreef:

Wat fijn, gefeliciteerd!

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 13:16

xLaraaj schreef:

Gefeliciteerd. :D

Hier vragen ze vaak of Senna kruising Staford is. Zie het er zelf ook niet echt in. :+

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 13:42

gribaldi schreef:
DezeNaam schreef:

[ [url=m/N1CeB0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/a6g1Ul.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8fXS4G.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kbyzwP.png]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk zeg! Ik ben benieuwd hoe die van mij er uitziet op die leeftijd haha.
Vannacht werd ik er nog van beticht dat ik een DH had en geen wolf, dat hij gewoon grote hoektanden had meer niet.

Uhh oké :')

Husky heb ik ook al gehoord, DH ook... Nu wel 2 mensen tegen het lijf gelopen die meteen zeiden, wat een mooie wolf.

Jij had een Saarloos toch? Deze is alleszins een Tsjech. :)
Dat het een wolf is of mensen die serieus vragen of het een wolf is en daar dan nog oprecht antwoord op verwachten kom ik ook regelmatig tegen. :’) Ook eens iemand gehad die zich kapot schrok toen ze de hond zag en tegen de persoon die naast haar liep zei ‘Ik dacht dat dat een echte wolf was.’ _O- :’)

Ik moet wel zeggen dat ik het bij hem (helaas) wel vrij fel kan zien dat er DH is het ras zit, ik vind zijn rug niet recht genoeg en de oren zijn sowieso te groot voor een ‘wolf’.xd Dus een wolfsgrauwe DH daar zou ik nog in kunnen komen dat mensen dat erin zien. Al klopt het natuurlijk gewoon niet.
“Dat hij gewoon grote hoektanden heeft,” tho... _O- Ik moet inderdaad zeggen dat de tandjes van mijn wolf ook vrij groot en nog steeds enorm scherp zijn. Heb al wat mooie littekens op mijn vingers. :’)

kiwiwitje schreef:
Die poot op je shirt _O-

Jup, een wit shirt aantrekken was geen goed idee... _O- Al vind ik het stiekem wel een hele mooie print voor op mijn shirt hoor.xd Ballen en speeltjes die ik meeneem interesseren hem niet, maar als ik gras begin te plukken en ermee gooi dan wordt hij gek, dan krijg je zo’n dingen dus. :’)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-19 13:44

Ik vind het juist wel grappig :P

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 13:56

DN, nee ik heb een Tamaskan.
Ik vind die van jou niet op een DH lijken hoor als ik eerlijk ben haha.

Nou hier zijn zijn nagels erg scherp, maar knippen kan niet, ze zijn al goed op maat.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 14:28

Kiwi; het is ook een hele grappige hond hoor. :)) Ik moet het filmpje eens plaatsen van hoe hij water uit mijn hand probeerde te drinken... Of eerder; hij probeerde de druppels die tussen mijn vinger uitkwamen te vangen (ziet er heel dramatisch uit met die grote tanden) en bleef aan de onderkant van mijn hand likken... :+

Van vooraanzicht valt het gelukkig erg mee gribaldi. :) Maar als hij loopt dan zie je het wel een beetje.
Tamaskans zijn echt wel leuk! Vind ze ook mooier dan de Saarloos meestal.. :p En ze zijn volgens mij ook een pak socialer? Ik twijfel zelf voor later, ik vind de Tjesch zijn terughoudend karakter wel iets hebben maar soms is hij net iets te angstig helaas.. Al is hij nog maar 8-9 maanden dus hier kunnen we nog aan werken.
Nagels zijn inderdaad ook erg scherp ja. Je wordt er wel hard van uiteindelijk..xd

Heb je nog een foto van de jouwe? Volgens mij is het al even geleden dat ik die gezien heb.
(Ik denk dat er trouwens iemand in het topic zat met een saarloos, de gebruikersnaam was iets met ‘sar’ dacht ik..)

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 14:46

Bij mij raden ze geeneens haha. Zelfs op shows zie je mensen echt kijken van WTF is dat? Want het lijkt wel op een jachthond, maar dan zonder staart. Dus dan valt alles waaraan ze dachten al af :+

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 14:48

gribaldi schreef:
Wat voor ras is Olly? Volgens mij zit er bij mij eentje in de groep met training.

Diandra, prachtige foto's. Ik wil eigenlijk ook nog eens een fotograaf hebben die wat mooie foto's kan schieten.

Dat zou wel heel bijzonder zijn :+ , er is er maar eentje van in Nederland en dat is een teef in fawn kleur. Hier in Duitsland zijn er ook maar rond de 8.
Hij is een Braque du Bourbonnais.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 17:16

Wat zijn poedels toch gracieuze & elegante dieren. <3

Afbeelding

Galaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 17:36

De eerste vraag die mensen mij stellen is of hij geadopteerd is. Echt altijd opnieuw. En dan zeggen ze dat hij op een panter lijkt.

Mooie poedel <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-19 17:50

Wat een geweldige kop trekt ie daar :')

Boellie is zn badje kwijt :(:)

Afbeelding
Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 18:31

Simoonzel schreef:
Wat zijn poedels toch gracieuze & elegante dieren. <3

[ [url=m/qII4fX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ach, je bent niet de enige :')

Afbeelding

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 18:37

Dexter is veel te gracieus om lelijk rennend op de foto te staan. Maar hij kan wel heeeeeeel blij kijken _O-

Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 18:39

Zoooo charmant.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 20:06

Ren foto´s zijn ook gewoon altijd het leukste, die rare bekken;p

Olly is weer goedgekeurd. Mag het andere verband er nu ook af en toe afhalen voor een uurtje of 2, even luchten. Heb een kap meegekregen, kan ik die dan omdoen, zodat hij er niet aan zit.

Moest wel lachen, zag op de rekening staan Barsoi Mix :D Braque du Bourbonnais staat zeker niet in de lijst;) Is die opeens een grote windhond geworden.

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 20:09

Haha grappige dieren allemaal!!

Tamaskan wil ik ook ooit.... zo mooi!!

Mijn honden zijn ook zo mega elegant Afbeelding

En dit is een kruising kangaroo, mens, hond......
er was op het schoolplein serieus een jongetje dat vroeg: wat is dat voor een dier? Hij lijkt op een muis... Euh

Maar oké die foto is scary ;) binnenkort een lievere