Klinkt alsof dat ook niet al te makkelijk was, haha. Nuchterheid van macho klinkt wel goed inderdaad
Lily die vecht terug en Hazel die rent weg. Ik denk eerlijk gezegd nu dat die gladde vloer het er ook erger heeft doen uitzien. Uitglijden tijdens het bijten en in paniek weg willen komen wat niet altijd lukte. Dat helpt niet natuurlijk. Het is niet vechten als in rollend over de grond wat je soms leest, het is bijten en vastpakken. Vanaf het moment dat ze ook iets dichter bij elkaar komen meteen bijten. Lily en Wombat naar elkaar toe in agressieve houding en bijten..maar dan niet 1 hapje maar vast willen pakken.Ik denk dat ik het nog eens ga proberen in inderdaad een grotere ruimte (keuken) waarbij ik dus makkelijker dekens kan neerleggen. Enige nadeel is, is dat ik ze niet daar kan laten voor een paar dagen.. als ik weer hetzelfde krijg dan wellicht in dezelfde ren proberen met gaas ertussen? Vind t alleen lastig te bepalen of dat ik ze weer alle drie tegelijk ga doen of misschien eerst met Hazel (onderdanige) of Lily.
.

en wat een lieve fotos. 

.

. Betaal nu iets van 25 euro voor 15 kilo