Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze viel Marley in de groep trouwens ook al aan, dat heb ik geprobeerd voordat ik Kareltje kocht. Hopelijk gaat Zippy nog een tijdje mee want die is wel tegen haar opgewassen. Het is echt een kleine heks, maar stiekem toch mijn favoriet

Sinds we nieuw gras hebben heb ik er nog geen gezien gelukkig!
Dat is ideaal, Wolleke lette ook zo goed op haar dochters. DubbelDun schreef:Maar Acederm stinkt ook behoorlijk, dus het is wel logisch dat ze dan moeilijk gaan doen onderling.
Dank je, ik zou momenteel wel wat meer gras willen hebben, want zelf voor 3 buiten is het eigenlijk nu te weinig.
. Daarvoor viel die zeug alles aan, met geen enkele van mijn zeugen lukte het meer. Terwijl ze eerder gewoon in groepen had gezeten.
Ik heb het eerst wel in groepjes geprobeerd. Zippy denkt vooral aan zijn eigen plezier en Kareltje is weg van Marley dus daar ging hij niet tegen in. Rosie zit nu alleen samen met Zippy. Ik denk niet dat hij haar gaat bijten, maar Wikkie en Izzy zitten nu wel zonder castraat (die kunnen ook niet bij Kareltje & Marley.) Het is een grote puzzel