Hondenfokkers meetingpoint!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mirjamalvaro

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:41

Dank jullie!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:34

Chef hoe is het bij jullie? Blijf het knap vinden 2 nesten tegelijk.
Ik vindt 1 nest per jaar meer dan genoeg :')
Btw voorlopig ons laatste nestje. Fenna en Beike krijgen hierna geen pups meer. Nynke is pas 1 jaar en moet eerst nog getest op HD/ED, dus als er weer nestje komt pas over 2 jaar op zijn vroegst.

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:36

Hier gaat het super. Pups van cookie spelen overdag al buiten de kist, echt, wát een leuke, ondernemende pups! Ik geloof niet dat cookie ze al zó leuk heeft gegeven <3

Die van Bounty gaan ook als een speer, beginnen nu in de benen te komen (gelukkig maar, want een mama 24/7 erbij zorgt voor rolmopsen :') )
Oogjes en oren open en vandaag zag ik ze voor het eerst spelen met elkaar.

De zwaarste 2 van bounty zijn zwaarder dan de kleinste 2 van Cookie :')

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 42 min geleden

mijn pups zijn nu ruim 5 weken. Ik krijg de indruk dat de moeder er s nachts niet meer veel bij is. Is dat nog nodig, zal ik haar dwingen? of laten gaan. Ik voer ze al nat en droogvoer bij inmiddels.
Ze hebben meestal halverwege de nacht (rond 3/4 uur) een wakker moment. Dan gaan ze even buiten poepen/piesen, maar daarna duurt het lang voor ze weer rustig zijn. Ook nadat ik Luna erbij heb gedaan. Zijn ze dan té wakker, of zou het honger zijn... m.a.w. voeren jullie ook 'snachts?

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 14 min geleden

Als ze wakker worden rond 3/4u dan denk ik wel dat daar wat honger in meespeelt. Je kunt altijd eens proberen met ze een voederbeurt aan te bieden, je zult snel genoeg merken of ze honger hebben.

Ik denk wel dat het sowieso zal helpen om ze sneller voldaan in slaap te helpen vallen.