Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
whaha daar gaat je koe
Zonde van het kleed Amber.
alle kabels zijn hier ook weggewerkt want dit hebben we ook een keer gehad
Ga/wil je niet langs de DA met haar? (Gewoon een vraag, alles behalve een verwijt hoor
)
hopelijk gaat t snel beter met d’r. Snap dat dat wel spannend is ja, bloed in de urine.
maar ook omdat ze daar: mannetjes hebben en ze er niks aan doen, dagelijks kinderen binnen hebben die achter de konijnen aanzitten, en in de zomer bijna elke dag slangen...(en die kan je echt niet buiten houden)
_Tarzan schreef:Is het geen idee om over een paar weken eens te koppelen met een van de 2 dames?
Of misschien de 6/8weken afwachten tot de hormonen echt helemaal uit het lijf zijn ..
Tussen Puk en Macho lukte het ook niet meteen en heb ze in etappes gekoppeld maar ik heb wel al wat koppelingen gedaan dus wist ongeveer wel wat ik deed ... ik wil je best helpen, misschien dat je een filmpje kan maken als je ze weer bij elkaar zet?
Edit, gaan Lily en hazel wel nog altijd goed samen?
ik zou je graag een filmpje willen sturen als ik ze weer bij elkaar zet..dank je wel!
is whatsapp daar misschien handiger voor?

Dus wanneer ik tijd heb, maar weer naar de bouwmarkt haha.
.. ik heb ze de eerste dag dan ook na een paar uur uit elkaar gehaald om Puk haar tijd te gunnen .. Daarna in de grote ren met groot hok midden erin gekoppeld zodat ze genoeg plek had om Macho uit de weg te gaan en soms even haar eigen terug kon trekken. Bij haar heeft het wel geholpen want na een kleine week begon ze Macho te accepteren! Het had even wat meer denkwerk nodig maar ze zijn nu een gelukkig koppel.
want is het echt vechten of is het jagen en rangorde bepalen?!