Hier eten ze eigenlijk geen enkel fruit graag. Frambozen, blauwe bes, mandarijn, druiven, aardbei,... heel af en toe krijgen ze een stukje appel maar meestal gaan daar maar een paar hapjes uit
VanessaSH
Geplaatst: 22-04-20 18:06
Wat leuk dat magazine!
Ik zou graag willen weten hoeveel cavias ik bij elkaar kan zetten in een kooi van 1.75 x 70 + een hoek verdieping. Het is een draadkubus kooi. Wat raden jullie aan?
Ha geweldig de welcome home blauwe bes party! Wat fijn dat ze weer thuis is!
Superleuk dat magazine Melody! Kwam het ook al op Instagram tegen en je hebt echt leuke foto's elke keer
Qua oppervlakte is ideaal als je voor een zeugje 0.5m2 per dier rekent en voor een beer 1m2. Natuurlijk is er wel wat marge afhankelijk van hoe actief je cavia's zijn en of ze elkaar mogen. Maar zo kun je het een beetje berekenen.
Ons Ecky is weer een trotse meid ze is ook alweer bijna op haar oude gewicht ze was best afgevallen met haar ziek zijn... zo doorgaan Smeks
En ons kleine Merry (Merida) is echt een dikke boef Dat koppie ook ze wordt steeds ondeugender en er zit echt een kop op. Dat wordt er eentje straks
Miekie (Meeko) is ondertussen echt al een flinke dame. En ook zo ontzettend aan het boeven
Niekie (Nyko) is er een om in de gaten te houden. Deze brokkenpiloot is pijlsnel en als ze de kans krijgt springt ze overal vanaf maar verder is ze zo lief en grappig kleine knuffel
En als laatst, Mini (Menthus) onze grote lieve beer. Ook wel liefdevol "lopende vleeshomp" genoemd Super lief dier, lekker leip en knuffelig. Maar bovenal eentje die onwijs trots en dol is op zijn harem. Alle dames zijn even lief Bbrrrrrr
Borstels zijn leuke caafs met karakter haha. Leuk stel met zijn allen
melody7
Geplaatst: 27-04-20 10:45
Ik zou mijn hart vasthouden met een borstel die zo uit haar ogen kijkt Heerlijke beestjes!
Ik heb inmiddels 4 tweetallen, zo jammer. Marley beet Rosie zo erg dat ze onder de wonden zat, maar bij het andere groepje werd ze door Wikkie aangevallen (sinds Wolleke ging dat al niet goed, daarom zat Rosie bij de andere.) Dus nu heb ik Izzy daar maar bij weg gehaald en bij Rosie gezet. Dat gaat gelukkig wel prima, Izzy trekt zich eigenlijk nooit wat van een ander aan.
Zonde dat dat ineens om kan slaan, het ging al maanden goed.
Voor een idee bij de namen Van links naar rechts is Wikkie 3, Izzy 4, Marley 6 en Rosie 7.
Ik denk dat ik over een week baby skinny's heb....Ik had voor willempie een vriendje gekocht, wat achteraf een vriendinnetje bleek te zijn ( willempie is inmiddels gecastreerd ) en ze is dus zwanger. Schiet nu op, bij de ontsluiting kan ik al een vinger stoppen En het is een pannenkoek