Puppy erbij 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-18 14:53

KimD schreef:
Wij wandelen nu alleen voor 7u 's ochtends en ma 21u 's avonds.

Toevallig gaan we vanavond lekker zwemmen met de hondjes. Om 20u, lekker verkoeling voor mens en dier. :')

Het was vandeweek gewoon 31 graden in huis, absurd! Zonder airco op de bovenverdieping was ik waarschijnlijk al dood. :=

Mijn zomerdepressie is in volle gang in ieder geval.

Join the club.. Ik ben er al goed chagarijnig van geweest.

KarmaChansy

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 14:55

ik ben de enige hier die het ook verschrikkelijk vind :') ik roep al vanaf de lente ik wil weer winter :P

Naar van het virus loolotte!

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 14:55

Hier is het in de tuin best lekker en die is ook mega, dus de honden spelen daarin lekker veel. Plus groot bad voor de honden. En verder loop ik gewoon korte wandelingen, ook overdag. Is hier tussen de weilanden en opzich altijd wel lekker windje, dus niet veel problemen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 15:03

kiwiwitje schreef:
KimD schreef:
Wij wandelen nu alleen voor 7u 's ochtends en ma 21u 's avonds.

Toevallig gaan we vanavond lekker zwemmen met de hondjes. Om 20u, lekker verkoeling voor mens en dier. :')

Het was vandeweek gewoon 31 graden in huis, absurd! Zonder airco op de bovenverdieping was ik waarschijnlijk al dood. :=

Mijn zomerdepressie is in volle gang in ieder geval.

Join the club.. Ik ben er al goed chagarijnig van geweest.

Sinds ik een klein kind ben heb ik er al last van. Mensen namen het nooit serieus "want iedereen houd van de zomer". Nou nee dus, ik word er doodongelukkig van. :n

Herfst, winter en vroege lente vind ik heerlijk! Die frisse lucht, de lucht als het geregend heeft. Heerlijk! <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-18 15:11

Ik vind winter vreselijk, ik hou niet van kou en glibbergedoe. Een keer sneeuw is helemaal prima, hondjes plezier, ik bouw een sneeuwpop. Helemaal leuk. Maar that's it. Ik vind zomer ook niet erg. Maar non stop al een maand ofzo die hitte en geen drupje regen, nee niks voor mij. Ik ben ook wel echt klaar als t boven de 27 graden komt ongeveer. Niks voor mij...
Maar de geur van regen is wel heeeeeerlijk. <3 Daar kijk ik al naar uit.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 15:12

Hier echt geen last van de hitte. Lopen om acht uur en rond negen/tien uur s avonds. Gaat prima.

Was gisteren even spannend met of het koel genoeg was om naar training te fietsen (met Dundy) maar verder echt nog niet bezig geweest met de hitte.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 15:14

hahaha min 10 en ik ben happy :P heerlijk <3

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 15:16

Met jou laat mijn lichaam het compleet afweten, alles gaat pijn doen en ik heb het koud hoe veel kleding ik ook aan doe. Die droogte nu is niet prettig en het is wat te warm maar lente en zomer zijn wel echt mijn seizoenen :j

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 15:19

Oh ja de kou is hier ook anders natuurlijk als in nederland, in nederland veel waterkou hier is dat toch minder!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 15:25

Nee onder de 14 graden wil ik het ook niet :’) gewoon lekker 20 graden en niet die hele felle zon de hele dag.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 15:26

Ik vind winter helemaal prima zolang het niet zo nat is. Wij wonen super laag dus bij het minste beetje regen blijft het weken liggen. Na drie regenbuien kan je het bos de rest van de winter niet meer in.

We hebben nu ook 0,0 last van de droogte. Alles is nog prachtig groen. Simpelweg omdat hier een hele jaarvoorraad aan water in de grond zit _O-

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 16:26

Leslie is bevriend met mijn vermoedelijke haan xD
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-18 16:32

Hahah wat een leuke combi AL

Sastaic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 16:32

Ik zal ook weer eens wat typen :')

Leuk dat je weer terug bent stonedromy, was het leuk in Amerika?

Wat naar dat Hero weer een virusje heeft, hopelijk komt die er snel overheen. Is hij al zindelijk?

Hier is het ook veel te droog, ondanks dat we op klei zitten groeit er geen sprietje gras meer en is alle mais verdroogd. We hebben al behoorlijk wat perspulp bij moeten komen omdat we anders niet genoeg voer voor de koeien hebben deze winter. Helaas ziet het er ook niet uit of het al bijna gaat regenen. Verder vind ik de zomer wel een fijn seizoen, lekker rustig aan doen :+ maar voor de beesten hier is het niet goed.

Met Zhena gaat het super! Ze is morgen officieel veilig en daarben ik heel blij mee. Elke keer als ze zich terug trok om te gaan slapen oid, dacht ik dat het misschien wel terug kwam. Dus we zijn heel opgelucht hier *\o/* *\o/* .

Maandag ga ik de laatste enting halen en 's avonds haar eerste keer puppycursus, zo'n zin aan!

Misschien gaan we ook nog wel leren zwemmen dit weekend!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-18 16:34

Dat is goed nieuws Sastaic! :D

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 16:36

Wat ben ik blij te lezen dat ze nog steeds vooruit gaat! Weten ze waardoor het is gekomen of is het hele vette pech?

Amerika was gaaf, maar ben ook weer blij om weer bij mijn hond in bed te slapen :’) de eerste uren heeft Jasper naast mij op de grond geslapen en stond blijkbaar ieder uur op om even bij mij te snuffelen. Olivia is blij dat ze weer mag uitslapen.

Sastaic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 16:41

Kiwitje is maandag de grote dag? Ben het alweer vergeten :+

Sr: ja pech is het sowieso de dierenarts heeft bevestigd dat het niet erfelijk kan zijn naar dat of in de aanleg iets fout is gegaan, of dat een kleine navelbreuk voor buikvliesontsteking heeft gezorgd welke het darmenstelsel heeft aangetast.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 16:46

Wat leuk dat het goed gaat met zhena!

Ik duim kiwiwitje!

Mijn geduld wordt helaas op de proef gesteld. Er zouden bij de fokker 2 teven door de reu waar ik een pup van wil. De teef van de combinatie die ik wil zou anderhalve maand geleden loops moeten geweest zijn en is dat nog steeds niet. De andere teef moest pas over een dikke maand loops worden maar is vandaag gedekt. Mijn geduld wordt op de proef gesteld.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 17:01

Hadden wij ook, die van Harvey zou on januari loops zijn geworden, die van Dana aan het einde van het jaar.

Zoals jullie weten zijn ze met drie dagen verschil geboren. :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-18 17:16

Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in Amerika Romy, Hoe lang ben je eigenlijk weggeweest? :P

Sastaic, Morgen om 11 uur.. Vind het zo dubbel. Ik zie en merk een hoop aan Chick en ik niet alleen. Maar mijn gevoel blijft zeggend dat ze leeg is..

Dat het de vorige keer niet gelukt is heb ik ook echt wel vrede mee, bedoel boellie heeft er toen amper opgezeten.. (ofja vooral amper in... :') ) Bedoel hij heeft er met 2 pogingen een paar ''stoten'' in gezeten. En met een paar bedoel ik ook echt maar een paar.. Dus dat dat niet lukte, is heel logisch, alleen omdat we toch veel verschil aan haar zagen toen dacht ik dat we zomaar eens geluk konden hebben.
Maar deze ronde is het anders, zij is anders, en met de KI is wel aangetoond dat Boellie's sperma goed is en Chick er goed uit ziet van binnen dus dat zou het niet meer in de weg moeten staan. Ergens heb ik natuurlijk gewoon hoop. En ik hoop het ook echt. Maar mijn gevoel houd me nog echt tegen, dat is zo vreemd....
Maar goed... Morgen ochtend om 11 uur weten we het eindelijk. Het zou wel heel mooi zijn als dat betekend dat we gelijk naar de bouwmarkt kunnen :Y)

Nou dat is zeker je geduld op de proef stellen Zoe. Als de ''favoriete'' teef niet loops word, of drachtig blijkt voor de andere pups weg mogen ga je dan voor de andere teef?

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 17:21

Nee ik wacht op deze teef al wacht ik een jaar. Deze teef is kleiner en een stuk meer timide. De andere teef is veel standvastiger en heeft meer werklust. Ook een stuk steviger gebouwd en een voor mij meer interessante bloedlijn. Als ze niet vol is wacht ik af. De enige andere teef waar ik een pup van zou overwegen is de moeder van de teef waar ik nu een oog op hebt. Maar de fokker is nog niet zeker welke reu daarop komt. De ene reu die ze voor ogen hebben is de neef van Kenai dus dan ga ik er niet voor. De andere reuen overweeg ik wel. Maar waarschijnlijk wacht ik gewoon tot het lukt met de combi die ik op het oog heb

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-18 17:26

Dat word dan heel geduldig zijn inderdaad. Kan/mag/wil je foto's delen van de combi die je zou willen?

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 20:05

Jeetje wat spannend kiwiwitje :=
Ook een gedoe Zoe, hopen dat er snel een pup bij zit voor je :j

Hier maar weer spam :+
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 20:39

Wij zijn na een rit van 6u30 goed toegekomen in Bretagne ! Dus sorry als ik komende 7 dagen wat afwezig ben

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 20:56

Jij hebt mn mening en beeld van poedels echt wel veranderd Azmay <3 Vooral met dat geschoren snoetje is ze prachtig.

Zoë, ik ben ook wel erg benieuwd naar foto's. Wilde er ook net naar vragen :))

Veel plezier Lara! *\o/*

Super om te horen dat het zo goed gaat Sastaic! Denk regelmatig aan jullie.

Hier echt al tijden niks te melden. Dexter loopt goed en dat is het _O-