Ik denk er voor Mecx ook over. We werken nu meer met sprongen enz. Volgende week gaat ze weer kort en merkte de afgelopen 2 winters al dat ze het dan toch wel wat kouder heeft.op het veld. En aangezien ze nu harder traint als toen lijkt het mij ook geen overbodige luxe ondanks dat ik echt niet voor het aankleden ben.
Ik denk ook na over de hurtta. Wel wat duurder, maar wel een degelijke jas denk ik zo.
Krijg ik net telefoon van die webshop dat maatje 65 in de kleur rood niet meer leverbaar is. Volgens de vrouw aan de telefoon zou maatje 60 ook moeten passen. Heb gezegd dat ze die wel mogen sturen maar als die niet goed is dat ik um terug stuur. Dat was prima. Morgen komt hij binnen
Silence
Ik heb benieuwd. Ergens vraag ik me ook wel af of het nodig is omdat dogdance natuurlijk een stuk rustiger is als behendigheid maar ik moet na de club ook altijd een stukje lopen naar de auto. Ze is dan natuurlijk nog wel op temperatuur van de training.
Ook met het trainen in de bak op stal. Dan is ze opgewarmd maar na de training zijn we vaak nog buiten op stal bezig.
Weer zo heerlijk getraind vanavond! We loepen lekker lange stukken met verschillende wissels, insteken en nu ook de paaltjes zonder bogen!! Trots baasje
luckyboy5
Geplaatst: 26-11-14 12:26
KarinW86 schreef:
Leuk indoor debutantenwedstrijd kc Brummen 1 februari in laag soeren . Dit keer gaan we maar voor de debutanten ipv beginnersklasse Gaan er nog meer?
Hoi, Ik moet het inschrijfgeld nog betalen maar kan nergens vinden hoeveel het ook alweer was. Weet iemand dit nog? OP de site is alles verdwenen omdat het vol zit.