petitparis schreef:Ik heb het idee dat legkippen (en zeker ex-industrie kippen) veel minder ondernemend zijn qua uitbreken. Zichzelf doorheen de draad proberen murwen wel of poortje dat neit goed in het slot zit open duwen. Maar niet in de hoogte (oa via struiken).
Wel goed plan om met die ex-industriekippente wachten tot na de winter. Ik heb er ook 2x gehaald en deze zijn nagenoeg kaal. Duurt enkele weken alvorens ze weer mooi in de pluimen zitten.
Dankjewel! Fijn om mijn vermoeden toch wat bevestigd te krijgen. Mocht er eens eentje 'ontsnappen' is die zo ook weer binnen, daar zal de corgi dan wel bij helpen
. Zou wel fijn zijn, kunnen ze lekker alles daar onder die bomen wat bijhouden en ook deels op een stuk zitten dat voor ons toch wat minder interessant is qua tuin.
Ja ik had idd al gelezen dat ze bijna altijd erg kaal zijn. Lijkt me dan het fijnst ze pas te halen als het weer wat beter wordt enzo
. Ik ga ondertussen gewoon hier verder volgen en daar al van leren! Worden wel onze eerst kippen, dus vind het weer spannend.