Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XxDiandraxX schreef:Ik denk dat Elin haar pups ook wel gewild zullen zijn, heel mooi hondje met hele fijne drive! Maar dat duurt op zn minst nog wel een paar jaar en regelt haar fokker dus heb ik geen omkijken naar en dat geld ook voor Bjossa (de nieuwe blue merle teef).. Bij Prim weet ik uberhaupt nog niet of er ooit pups komen, dat laat ik nog even open.
Prim vind ik kwa kleur idd ook chiquer dan Elin, is net of ze een driedelig pak aan heeft.. Toch vind ik het de minst mooie kleur, het word standaard een border of een berner sennen genoemd..
Kaus schreef:Kiwi, Dundy en Dexter hebben allebei een stamboom die ik ook heb gezien. Maar dus nooit aangevraagd en kan ik niet zelf doen want niet de fokker... Maar anders heb je inderdaad geen zekerheid.
Hier vragen mensen met Aussies wel regelmatig welk ras wij hebben en als ik dan zeg dat het Australische rassen zijn, vinden ze het vaak helemaal leuk om honden tegen te komen die ook Australisch zijn. Nee. Jouw hond is Amerikaans. Niet Australisch.