Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dan heb je niet zo'n rood plukje bovenin.
Gaat wel even langer duren dan dat omdat ik eerst een voedselkweek op moet zetten, maar denk dat ik eind oktober wel kikkers rond heb lopen. 

) als de ancistrus. Gaaf kleurtje/patroontje
ik ontdek steeds meer baby endlers, dus ik wil mijn dame en de jongen uit mijn 60 bak halen. Zodat hier dan eindelijk de rasbora brigittae en kabotai in kunnen. En heel mss ook neontetra's omdat ik blauw ook wel leuk vind bij het rood en groen. Mijn mannenguppen verhuizen naar de bak die ik opgestart heb bij mijn schoonzus.
Jouw man was die met de nieuwe kriebelbeestjes hobby?
Die vind je soms op de meest bizarre plekken (zoals in bed XD )
) Riddershow schreef:@Juluis, Nee dat was ik niet. Heb er wel gereageerd. Wij hebben kort overwogen om mieren in huis te nemen. En manlief vind paludaria heel erg mooi. Hij wilde in eerste instantie ook een combi maken en geloof dat hij er nog steeds eentje wil maken. Maar we hebben alleen nog een hoek vrij en dat zou betekenen dat hij er eentje op maat moet laten maken en dat gaat hem financieel echt niet worden.
Manlief is overigens ook bioloog...
andere anubias kon ook zeker de helft weg die zit nu als zielig hoopje plant op de steen weer vast. (Vond t al raar dat ze niet aan de steen gingen groeien..)
tevens een stage van 7 weken dus ik ben er nu fulltime! Echt super leerzaam!