winnie03 schreef:Vanochtend even in de tuin gespeeld met Ares. Beest is echt enorm ondertussen![]()
[ [url=m/frS5d5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a1ugex.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jeutje die is ook gegroeid! Wat weegt hij nu?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maanlicht schreef:Mario heeft echt vlijmscherpe nageltjes op het moment. Als hij op schoot komt liggen en even zacht z'n nageltjes uitzet heb ik al een wondje. Kan ik ze knippen of moet dat bij de dierenarts? Het is echt niet te doen zo.
Citaat:Zeker netjes!Hij zal groter dan Ginger worden gok ik. Al denk ik dat Tonic weer groter dan Ares gaat worden als hij nu met 5 maanden al 3,5 kilo weegt
Reusje0504 schreef:Ik zag de advertentie vandaag op tv, lijkt inderdaad een superleuk speeltje! We spelen dit nu al regelmatig met mijn voet onder het dekbed hihi!
Ik heb wel een probleempje met pippin. Af en toe braakt ze! Ik voer iams en vers vlees en ze doet het bij beide. Het voer komt er zo goed als nieuw weer uit.. Ik denk dat ze te snel eet op die momenten, maar ze krijgt onbeperkt brokjes. Ze is verder gewoon actief en goed op gewicht. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Ze doet het ong 2x in de week.
Froukje schreef:Hebben jullie misschien een tip om mijn krabpaal weer schoon te krijgen? Milou heeft hem nu 2x onder gespuugd, en ondanks dat de geurtjes er af zijn is ie echt heel vies vlekkerg nu