Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 21:58

winnie03 schreef:
Vanochtend even in de tuin gespeeld met Ares. Beest is echt enorm ondertussen <3

[ [url=m/frS5d5.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/a1ugex.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jeutje die is ook gegroeid! Wat weegt hij nu?

Mandyy

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 22:03

Haha zo dacht ik laatst ook als Noa groot is wil ik weer een kleintje.. Maar dat doe ik niet! :))

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 22:04

ik ook frouke :j

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 23:47

Afbeelding

Afbeelding

Het beste speelgoed ooit! :))

Buurman heeft net m'n kattenbakvulling naar boven gesjouwd.. Had bij Zooplus besteld maar het was best zwaar. Hij zag me moeilijk doen, pakte het zo op naar boven. Super lief!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 00:32

Dacht dat ze moe zouden zijn na anderhalf uur spelen.. Maar ik heb ze nu met ADHD.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 00:46

Mandy wat een leuk ding :D , hebben ze hun pil wel gehad :=

Hmm zitten klieren op zelfde plek als bij mensen? , aan beide kanten heeft Boris 2 bultjes exact hetzelfde plek en kan ze tussen vingers houden de bultjes

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 09:18

Citaat:

Over de 4 kilo nu met 7 maanden. Een net gewicht :j

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 13:12

Mario heeft echt vlijmscherpe nageltjes op het moment. Als hij op schoot komt liggen en even zacht z'n nageltjes uitzet heb ik al een wondje. Kan ik ze knippen of moet dat bij de dierenarts? Het is echt niet te doen zo.

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 13:56

Even een tipje voor mijn mede bokkers.... Heb vandaag het nieuwe cat's meow gehaald bij de Blokker, dat ronde gele ding voor katten van de reclame. Mijn katten vinden het echt geweldig. Zelfs Charlie die niet zo van het spelen is, en al helemaal niet samen met de andere kat Vino, heeft minstens tien minuten echt plezier in het spelletje gehad. De katten hebben voor het eerst echt samen een spel gedaan. Vino was soms wat te enthousiast en dat vond Charlie niet altijd even leuk, maar met een brom en een poot was dat zo opgelost... Zonder verdere discussies. Toen ik het spel wilde opruimen na een dik half uur spelen, kwam er luidt protest van beide katten.
(toen we Charlie overnamen was hij net een jaartje oud, bij zijn vorige huis is er niet veel aandacht aan hem besteed. Hij wist bij ons dus niet wat spelen en uitdagingen waren. We zijn inmiddels bijna vier maanden verder en hij begint eindelijk een beetje los te komen wat betreft het spelen. Spelletjes waarbij hij moet denken om snoepjes te vinden snapt hij nog niet. Maar hij vindt het nu ook heerlijk om alleen te spelen, maar ook samen met het baasje.)

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 15:48

Ik zag de advertentie vandaag op tv, lijkt inderdaad een superleuk speeltje! We spelen dit nu al regelmatig met mijn voet onder het dekbed hihi!

Ik heb wel een probleempje met pippin. Af en toe braakt ze! Ik voer iams en vers vlees en ze doet het bij beide. Het voer komt er zo goed als nieuw weer uit.. Ik denk dat ze te snel eet op die momenten, maar ze krijgt onbeperkt brokjes. Ze is verder gewoon actief en goed op gewicht. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Ze doet het ong 2x in de week.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 16:28

Voer aanbieden in antischrokbak of voertoren oid zodat Pippin er wat meer moeite voor moet doen en niet kan gaan schrokken.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 19:58

Maanlicht schreef:
Mario heeft echt vlijmscherpe nageltjes op het moment. Als hij op schoot komt liggen en even zacht z'n nageltjes uitzet heb ik al een wondje. Kan ik ze knippen of moet dat bij de dierenarts? Het is echt niet te doen zo.

Kan makkelijk zelf! Wel even een speciaal schaartje halen (die rondom de nagel gaat) zodat het niet kan splinteren. Ik doe het regelmatig zelf en nu ze er aan gewend zijn is het ook zo gedaan.

Ik heb de cat's meow hier inmiddels ook een weekje :D en elke keer als ie aan gaat worden ze even wild! Hij is inmiddels al 3 keer gesloopt ofzo, maar werkt nog steeds. Echt een aanrader idd!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:26

winnie03 schreef:
Citaat:

Over de 4 kilo nu met 7 maanden. Een net gewicht :j

Zeker netjes!Hij zal groter dan Ginger worden gok ik. Al denk ik dat Tonic weer groter dan Ares gaat worden als hij nu met 5 maanden al 3,5 kilo weegt :')

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:10

Afbeelding
Mupje lekker tutten <3

K heb eigk geen idee heo zwaar dushi is :o

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:42

Hmm moet ook maar eens kijken voor zo'n cats meow haha.

Aahw lekker luieren <3

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:18

Citaat:
Zeker netjes!Hij zal groter dan Ginger worden gok ik. Al denk ik dat Tonic weer groter dan Ares gaat worden als hij nu met 5 maanden al 3,5 kilo weegt :')

het is lastig inschatten. Ares ging ook heel hard richting de 4, zat op 5 maanden ook rond de 3.5. Maar nu gaat het langzamer. Lastig voorspellen die groei.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:32

Reusje0504 schreef:
Ik zag de advertentie vandaag op tv, lijkt inderdaad een superleuk speeltje! We spelen dit nu al regelmatig met mijn voet onder het dekbed hihi!

Ik heb wel een probleempje met pippin. Af en toe braakt ze! Ik voer iams en vers vlees en ze doet het bij beide. Het voer komt er zo goed als nieuw weer uit.. Ik denk dat ze te snel eet op die momenten, maar ze krijgt onbeperkt brokjes. Ze is verder gewoon actief en goed op gewicht. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Ze doet het ong 2x in de week.

natvoer geven dan braken ze niet meer, heb ook eentje die vaak braakt als ze alleen korrels krijgt

geen idee hoeveel de mijne ondertussen wegen

pff wat een weertje hier zeg :brr:

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:42

Fotzy ze doet het ook met natvoer. De tip van de voertoren en antischrokbak ga ik gebruiken! Voertoren gebruik ik nu voor lekkere koekjes maar kan ik ook voor de dagelijkse kost gebruiken natuurlijk! Bedankt voor de tips!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 09:28

Ik heb er 1 die in het begin ook verschrikkelijk schrokte en vervolgens alles eruit gooide.
Gewoon niet gewend aan rustig kunnen eten omdat ze behoorlijk geterroriseerd werd door de andere katten van haar vorige baasje. :(:)
Die heb ik alles in de voertoren aangeboden en doordat ze wat moest doen kon ze gewoonweg niet meer schrokken.
Vandaar dat ik met die tip aan kwam. :)

Tipje:
antischrokbakken zijn voor ong €0,80 te koop bij Action. :)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 09:38

Hebben jullie misschien een tip om mijn krabpaal weer schoon te krijgen? Milou heeft hem nu 2x onder gespuugd, en ondanks dat de geurtjes er af zijn is ie echt heel vies vlekkerg nu -O-

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 09:44

Owh jongens, ik voelde me vanmorgen zo schuldig! Ik zet 's avonds altijd, als de poezen eten hebben het kattenluik zo dat ze niet meer naar buiten kunnen, mocht er nog 1 buiten zijn dan zet ik hem zo dat ze wel binnen kunnen, maar nog steeds niet naar buiten.
Normaal liggen er 's ochtends als ik wakker word altijd wel katten op bed, of op zijn minst, als de wekker gaat komen ze aanrennen om te knuffelen. Vanmorgen was en bleef het verdacht stil, zelfs toen ik riep totaal geen respons. Dus bed uit, ochtendjas aan en beneden kijken, huis helemaal leeg... Ik begon al te vrezen en inderdaad, ik had het luik niet dicht gezet naar buiten toe, maar naar binnen toe :oo Uiteraard waren ze allemaal naar buiten gegaan, maar hebben dus de hele nacht niet terug naar binnen gekund :oo Arme dieren ;( Fleur en Jiala stonden al luid miauwend voor de deur, Kiska was er een minuut later en Anushka 5 minuten later. Jiala was het minst nat, ik denk dat die de hele tijd onder de tafel buiten heeft gezeten, net als Fleur. De grijze dames waren beide behoorlijk nat, geen idee wat die gedaan hebben. Jiala moest heel nodig plassen, dat kan natuurlijk echt niet buiten :n e rest had vooral honger en was diep beledigt. Hoewel ze daar ook rap overheen waren gelukkig, Anuskha is ook even uitgebreid knuffels komen halen. Ik weet wel dat ik voortaan 10 x check of het luik wel op de goede stand staat!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 09:52

Froukje schreef:
Hebben jullie misschien een tip om mijn krabpaal weer schoon te krijgen? Milou heeft hem nu 2x onder gespuugd, en ondanks dat de geurtjes er af zijn is ie echt heel vies vlekkerg nu -O-

sopje maken met een goed schoonmaakmiddel zonder bleek en dat in een sprayflacon doen.
Even goed inspuiten, daarna met een natte doek nawerken.
Zo hielp het mij iig redelijk met piesvlekken, gebruikte daar biotex groen voor.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 10:15

:(:) :(:) Amable.. Dat is echt zo'n ding die je maar 1x overkomt.
Gelukkig kunnen katten zich prima redden en zullen ze zich afgezien van de regen prima vermaakt hebben. Verwen ze maar even extra straks, dan zullen ze het je wel vergeven! :(:)

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 18:17

Net bij de Blokker geweest. Die cats meow was overal uitverkocht en voor reserveren was ik ook al nr 6 . Populair ding :j . Maar goed ik word gebeld als er 1 beschikbaar is. Ben heel benieuwd wat mijn poezels er van vinden!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 20:10

Het is vooral de vraag of ik het mezelf nog kan gegeven, de poezen lijken er inderdaad alweer overheen :+

Ik vond die Cats meow ook interessant klinken, zal eens bij onze Blokker vragen, kan ik ook op de wachtlijst.